Choruje na ZZSK . Poltorej roku byłem na leczeniu biologicznym lekiem erelzi . W czasie brania leku czułem się rewelacyjnie .
Wiadomo jak to u nas "w pięknym kraju" leczenie po 1,5 roku zostaje wstrzymane . Nie biorę leku już ok 1,5 miesiąca i mam tak potworne bóle stawów biodrowych i kręgosłupa ,że nie idzie wytrzymać .
Moje pytanie do Pań i Panów doktor czy to normalne ?
Doktor prowadzący powiedział że lek powinien utrzymać się w organizmie do ok 3 m-cy , a mnie już zaczynało boleć po 2 tygodniach po zakończeniu leczenia.
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Nawrót dolegliwości po odstawieniu leczenia biologicznego może wystąpić w bardzo różnym czasie- od kilku tygodni do kilku lat, zależy to od aktywności choroby, leków towarzyszących

Specjaliści w zakresie leczenia: ZZSK – zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa

Elżbieta Langer-Bieda

Elżbieta Langer-Bieda

Reumatolog

Kraków

Maria Rell-Bakalarska

Maria Rell-Bakalarska

Reumatolog

Warszawa

Magdalena Wójcik

Magdalena Wójcik

Fizjoterapeuta

Kraków

Bartłomiej Kisiel

Bartłomiej Kisiel

Reumatolog, Internista

Tomaszów Mazowiecki

Alicja Popkowska

Alicja Popkowska

Fizjoterapeuta

Sopot

Katarzyna Jabłońska-Sudoł

Katarzyna Jabłońska-Sudoł

Fizjoterapeuta

Rzeszów

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 4 pytań dotyczących usługi: ZZSK – zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.