Jestem pedagogiem, terapeutką środowiskową i terapeutką uzależnień.
Ukończyłam szkolenie z zakresu terapii uzależnień w Instytucie Psychologii Zdrowia w Warszawie, a następnie uzyskałam Certyfikat Specjalisty Psychoterapii Uzależnień wydany przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom (SP/3059/N/2025).
Posiadam również certyfikat prowadzenia terapii środowiskowej, co pozwala mi całościowo wspierać osoby i rodziny w ich naturalnym środowisku życia (11/EZRA/I-E/2024).
Doświadczenie zawodowe zdobywałam m.in. w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku, Ośrodku Readaptacyjno-Rehabilitacyjnym w Piastowie, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie oraz Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży w Ożarowie Mazowieckim, gdzie świadczę również usługi w ramach NFZ.
Od ponad 13 lat wspieram dzieci, młodzież i osoby dorosłe w procesie zdrowienia, rozwoju i budowania satysfakcjonujących relacji.
Kluczowe jest dla mnie budowanie relacji opartej na zaufaniu, poczuciu bezpieczeństwa i autentycznym dialogu. Wierzę, że każdy ma w sobie zasoby, które przy odpowiednim wsparciu mogą stać się fundamentem rozwoju i lepszego funkcjonowania.
W swojej pracy koncentruję się na człowieku – jego emocjach, doświadczeniach i potencjale. Wierzę, że skuteczna pomoc zaczyna się od autentycznej relacji, opartej na zaufaniu, szacunku i uważnej obecności. Prowadzę indywidualne wsparcie terapeutyczne, towarzysząc osobom w procesie zmiany i wychodzenia z kryzysu.
Jako trener umiejętności społecznych wspieram dzieci i młodzież w rozwijaniu kompetencji interpersonalnych, komunikacyjnych i emocjonalnych. Prowadzę również warsztaty umiejętności wychowawczych oparte na relacji i dialogu z dzieckiem, skierowane do rodziców i opiekunów. Jestem realizatorem programu „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców”, który promuje ideę świadomego, empatycznego i opartego na dialogu podejścia do wychowania.
Na co dzień współpracuję z rodzinami zastępczymi i adopcyjnymi, co pozwala mi lepiej rozumieć dynamikę relacji rodzinnych i wplatać tę wiedzę w moją praktykę terapeutyczną