Nie rezygnuj ze zdrowia

Wybierz konsultacje online, aby rozpocząć lub kontynuować leczenie bez wychodzenia z domu. Jeśli potrzebujesz, możesz również umówić wizytę w gabinecie.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Adres

Jasmine Al-Douri
Grunwaldzka 102, Gdańsk

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Przyjmuję: dorosłych, dzieci w wieku od 1 lat

Czy brakuje Ci jakichś informacji w profilu tego specjalisty?

Pokaż innych logopedów w pobliżu

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

Pozostałe usługi


Grunwaldzka 102, Gdańsk

140 zł

Jasmine Al-Douri

Elastyczny Terapeutyczny Taping ii konsultacja
oraz FaceTaping


Grunwaldzka 102, Gdańsk

250 zł

Jasmine Al-Douri

Wybiórczość pokarmowa - Diagnoza i Terapia



Grunwaldzka 102, Gdańsk

150 zł

Jasmine Al-Douri



Grunwaldzka 102, Gdańsk

150 zł

Jasmine Al-Douri

Masaż neurologopedyczny z Elastycznym Terapeutycznym Tapingiem



Grunwaldzka 102, Gdańsk

150 zł

Jasmine Al-Douri

Konsultacje dla rodziców nt. rozwoju i karmienia dziecka . Diagnoza wybiórczosći pokarmowej



Grunwaldzka 102, Gdańsk

150 zł

Jasmine Al-Douri



Grunwaldzka 102, Gdańsk

130 zł

Jasmine Al-Douri

Terapia ręki u najmłodszych dzieci oraz u dorosłych.

Moje doświadczenie

O mnie

Prowadzę :
Psychoterpia sztuką - Arteterapia
Terapię oddechem metodą Buteyko (zmienne nastroje, stany lękowe, ataki paniki, oddech relak...

Zobacz pełen opis

Leczone choroby

  • Zaburzenia neurologiczne
  • Zaburzenia mowy
  • Zaburzenia emocjonalne
Pokaż wszystkie leczone choroby

Zakres porad

  • Psychoterapia
  • Arteterapia
  • Terapia krótkoterminowa
Zobacz więcej

Znajomość języków

  • Angielski,
  • Francuski

7 opinii pacjentów

Ogólna ocena

Trzymamy rękę na pulsie 100% zweryfikowanych opinii. Sprawdź jak działamy
D
Profil zweryfikowany
Lokalizacja: Jasmine Al-Douri masaż logopedyczny

Profesjonalne, indywidualne podejście do pacjenta.
Po pierwszej wizycie można dostrzec doświadczenie i szeroki zakres wiedzy.

I
Profil zweryfikowany
Lokalizacja: Jasmine Al-Douri

Niesamowite podejście do pacjenta — profesjonalne ale i pełne ciepła. Zajęcia, jakie pani Al-Douri prowadziła z naszym autystycznym dzieckiem były niesztampowe, indywidualnie dostosowane do jego potrzeb. Syn z przyjemnością chodził na zajęcia, choć kontakty z ludźmi są dla niego stresujące. Co więcej — czasem opowiadał o nich! Pani Al-Douri potrafiła zachęcić go do czynności, których ze względu na trudności unikał — jak choćby czytanie. Również wsparcie dla rodziców — informacje, rady jakie otrzymaliśmy od pani Jasmine są nieocenione.

A
Profil zweryfikowany
Lokalizacja: W innym miejscu dyslekcja u dziecka

Świetny kontakt z dzieckiem, syn z przyjemnością chodził na zajęcia, zawsze uśmiechnięta i dużo słów wsparcia dla rodziców.
Bardzo żałujemy że mamy daleko do gabinetu.
Agnieszka


B
Profil zweryfikowany
Lokalizacja: Jasmine Al-Douri terapia reki

Cudowna osoba i bardzo profesjonalna. Syn uwielbia zajęcia, które przynoszą super efekty. Polecam Panią Jasmine jako pedagoga oraz terapeutke


N
Profil zweryfikowany
Lokalizacja: W innym miejscu poradnictwo dla rodziców

Profesjonalne podejście do dziecka w każdym wieku. Duże doświadczenie w pracy z niemowlakami i małymi dziećmi. Terapia z dzieckiem była wspaniałą zabawą. Mnóstwo cierpliwości i pozytywnego nastawienia do wszystkich spraw związanych z wychowaniem małego dziecka. Otrzymałam wiele praktycznych rad, które dodatkowo dały mi wsparcie wewnętrzne. Moja 2 letnia córka szybko przestała używać smoczka, „bezboleśnie” zaczęła zasypiać bez niego. Również szybko zaczęła załatwiać swoje potrzeby fizjologicznie, korzystając z toalety. To wszystko w krótkim czasie. Jestem bardzo zadowolona. Serdecznie polecam, cudowny terapeuta. Cieszę się, ze trafiłam na panią Jasminę. Na pewno będę korzystać z jej pomocy jeszcze niejednokrotnie, także przy drugiej córce.


R
Profil zweryfikowany
Lokalizacja: Jasmine Al-Douri teraoia ręki

Magdalena 16,10,2018

Profesjonalne podejście do pacjenta. Zawsze miła i uśmiechnięta .Córka bardzo polubiła panią Jasminę od pierwszego spotkania ,bardzo lubi uczęszczać na terapię. Nawet , gdy córka ma słabszy dzień i nie chce pracować pani Jasmina zrobi wszystko ,aby dziecko wróciło do współpracy z terapeutą. Wywiązuje się ze swoich obowiązków. Już po kilku spotkaniach widać efekt prawidłowego chwytu kredki. Pani Jasmina jest super pedagogiem i wszechstronnym terapeutą .Zajęcia terapii ręki są również zabawą dla wszystkich uczestniczących dzieci.Gorąco polecam!!!


B
Profil zweryfikowany

Ciepłe i profesjonalne podejście do dziecka. Syn od pierwszych chwil polubił Panią Jasminę i traktuje terapię jako dobrą zabawę.
Już po kilku zajęciach widać postępy, syn chętniej sięga po kredki i wie jak je prawidłowo trzymać. Szlaczki i literki nie są już przeciwnikami nie do pokonania.

Pani Jasmina jest terapeutą wszechstronnym, podczas zajęć zwraca uwagę na wiele aspektów. Zajęcia są terapią i jednocześnie są barwną, urozmaiconą zabawą dla dziecka.

Serdecznie polecam.


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

4 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Pytanie dotyczące ADHD

Mam 25 lat, pracuję i mam problemy z planowaniem, koncentracją na zadaniach (szczególnie wymagających przeczytania np sporej ilości tekstu, lub prostych ale nudnych), często zaczynam coś i nie kończę, staram się odkładać rzeczy na miejsce, ale jak nie pilnuję się mocno to bałagan sam się robi. Zapominam np. o wyłączaniu ogrzewania wychodząc z domu albo zamykania drzwi na noc.
Interesuje mnie bardzo wiele dziedzin, ale brak mi zapału, aby się w nich zagłębiać i poznawać je bardziej, ćwiczyć więcej. Często zajmuję się innymi rzeczami zamiast pracować, np artykułami w Internecie, rozmową ze znajomymi itd.
Często zmieniałam miejsce pracy, miejsce zamieszkania. Dwukrotnie z powodu moich dolegliwości po pewnym czasie nie chciano ze mną współpracować.
Deadlline'y mnie nie motywują do pracy tylko stresują i idzie mi wtedy jeszcze gorzej. Wiele rzeczy odkładam na później, aż jest za późno. Czasem zajmuję się nie tym co trzeba zrobić, tylko tym co mi wpadnie do głowy, albo wydaje się pilne.
Potrafię skupiać się świetnie, ale tylko na tym co mnie bardzo interesuje w danej chwili. Często biorę na siebie za dużo rzeczy, a potem ich nie kończę, czasami zawodzę ludzi. Bez list rzeczy do zrobienia nie umiem nic zrobić.
Często mówię co mi ślina na język przyniesie bez większej refleksji, czasem przez to cierpię. Od dziecka jestem "zdolna ale leniwa", niezorganizowana, niesystematyczna. Mam wrażenie, że gdybym tylko trochę bardziej umiała się zmusić do pewnych rzeczy, obowiązków to mogłabym góry przenosić. Czasami czuję się gorsza od innych z tego powodu, że mam problem z prostymi zadniami i z dyscypliną.
Podejrzewam u siebie ADHD. Jako dziecko miałam zdiagnozowaną nadruchliwość, miałam też tiki nerwowe (mruganie oczami, strzelanie karkiem, wyłamywanie palców - część z nich mam do dzisiaj, tylko łagodniejsze). Byłam w ciągu ostatnich 1,5 roku u kilku psychologów i u psychiatry, którzy to stwierdzili, że skoro mam pracę to jest w miarę ok. U jednej pani psycholog podjęłam dłuższą psychoterapię (kilka wizyt) ale nie prowadziło to w kierunku zdiagnozowania ADHD.

Moje pytanie: jakie kroki mogę podjąć aby zdiagnozować i jakoś rozwiązać te problemy? Szukałam w Internecie i większość usług typu "diagnostyka ADHD" nie jest dostępna dla dorosłych.

Szanowna Pani,
Na Pani sytuację należy spojrzeć pod innym kątem. U Pani problem tkwi w koncentracji i motywacji. Należy ją rozwinąć i mocniej podkręcić do działania. Idealna będzie terapia skoncentrowana na wydłużeniu koncentracji oraz wewnętrznej motywacji.
Jeśli chodzi o dużą ilość tekstu do przeczytania to polecam szybkie techniki czytania.
Jasmina Al-Douri

mgr Jasmine Al-Douri

Co oznaczają te wyniki testu wisc-r ? Jakie sukcesy w nauce może osiągnąć takie dziecko? Została nim przebadna moja 11 letnia córka ze względu na trudności w nauce. W wyniku przeprowadzonego badania psychologicznego stwierdza się rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna (dolny próg przedziału) rozwój nieharmonijny przewaga myślenia słowno-pojęciowego nad myśleniem praktycznym. Najsłabiej rozwinię są orientacja wyobraźnia i wizylalizacja przestrzenna synteza danych spostrzeżeniowych (ujmownie relacji część całość) oraz antycypacja na materiale obrazkowym zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wyniki bardzo niskie. Nie co lepiej rozwinięte są np. trwałość pamięci werbalnej zdolności do spostrzeżenia szczegółów zdolności językowe (webalizowanie definiowanie) oraz rozumownie arytmetyczne. Jedynie zdolności do klasyfikowania (abstrahowanie uogólnianie porównywanie) oraz uczenie się wzrokowo ruchowe przyjmują wynik przeciętny.

Test przeprowadzony to pomiar poziomu inteligencji ogólnej. Jeśli przyjąć założenia Howarda Gardnera o siedmiu inteligencjach wielorakich...to opowiadając na pytanie jakie sukcesy w nauce można osiągnąć, pozwolę sobie zwrócić uwagę , że należy skupić się na mocnych stronach dziecka i jeszcze bardziej je rozwijać. Aktywność sportowa , taniec. Dzięki temu powiększa wewnętrzne pozytywne nastawienie co pomoże w przezwyciężeniu innych trudności. Rozmawiać dużo ze sobą. Wspólnie czytać np.wymyślać zakończenie opowiadań. To tworzy tworzy bliskość i podnosi poziom jeszcze lepszej relacji. Najważniejsze , żeby pamiętać, że Każdy z nas jest inny...

mgr Jasmine Al-Douri

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Najczęściej zadawane pytania