Zamiast w 1 dniu cyklu wziełam pierwszą tabletke anty dopiero w drugim i do dnia dzisiejszego mam plamienia 12 dni juz.
Do tego bol jajnika prawego i bol piersi.
Czym to jest spowodowane?
Na wszelki wypadek nalezy zastosować dodatkowa metodę antykoncepcyjna w tym cyklu. Natomiast plamienia przez pierwsze 3 opakowania sa normalne- nie należy sie tym niepokoić. Pozdrawiam serdecznie, Katarzyna Koneczna

Specjaliści w zakresie usługi: antykoncepcja

Maria Kowalczyk-Steglińska

Maria Kowalczyk-Steglińska

Ginekolog, Biegły sądowy

Łódź

umów wizytę
Irmina Buda

Irmina Buda

Ginekolog

Warszawa

umów wizytę
Łukasz Pydyś

Łukasz Pydyś

Ginekolog

Warszawa

umów wizytę
Michał Jamroga

Michał Jamroga

Ginekolog

Wrocław

umów wizytę
Łukasz Wolak

Łukasz Wolak

Ginekolog

Ruda Śląska

umów wizytę

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 221 pytań dotyczących choroby: antykoncepcja

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.