Wyszedłem ze szpitala oddz larygologiczny, miałem zapalenie ucha i od tego porażenie nerwu twarzowego, dostawałem tam biofuroksym, dexaven i ostatnie 3 dni nivalin.
Na recepcie że szpitala dostałem dexamethason 1mg.
Poszedłem do neurologa ten mi przepisał inny steryd metypred.
Co w takim razie mam brać? Ten co do tej pory że szpitala czy ten nowy?
 Kamila Niemyska
Kamila Niemyska
Fizjoterapeuta
Warszawa
Witam,

Są to sterydy z samej „grupy” leków, o bardzo podobnym działaniu.

Specjaliści w zakresie leczenia: porażenie nerwu twarzowego

Grażyna Banaszek

Grażyna Banaszek

Neurolog, Pediatra

Warszawa

Agnieszka Bujak-Krok

Agnieszka Bujak-Krok

Neurolog

Krzeszowice

Janusz Wilk

Janusz Wilk

Fizjoterapeuta

Mikołów

Anna Gogol

Anna Gogol

Neurolog

Warszawa

Igor Selmaj

Igor Selmaj

Neurolog

Łódź

Joanna Gnatowska

Joanna Gnatowska

Neurolog

Polanica Zdrój

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 10 pytań dotyczących usługi: porażenie nerwu twarzowego

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.