Witam. W związku z bezsennością psychiatra przypisał mi trazodon 100 mg, który zażywałem przez 2 mie

1 odpowiedzi
W związku z bezsennością psychiatra przypisał mi trazodon 100 mg, który zażywałem przez 2 miesiące. Niestety pogorszył mi funkcje seksualne (miał poprawić...), więc zdecydowałem się odstawić. Niestety wraz z odstawieniem, problemy z erekcją pogorszyły się jeszcze bardziej prowadząc do totalnej impotencji i to z dnia na dzień... Czy mam do czynienia z PSSD? Jak długo taki stan może się utrzymywać?
Szanowny Panie,
polecam zwrócić się o pomoc także do seksuologa, psychoterapeuty. Terapia skojarzona przynosi zwykle najlepsze efekty.
Pozdrawiam

Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.