Witam serdecznie. W środę zostały powiększone usta wyrównanie asymetri.
Odrazu po zabiegu wystąpiły siniaki teraz wychodzi nawet pod nos... to co mnie niepokoi to niesamowity ból gardła powiekszone migdalki osłabienie. Idąc za zabieg bylam zdrowa. Co należy teraz zrobic ?
dr n. med. Monika Kukulska
dr n. med. Monika Kukulska
Lekarz medycyny estetycznej
Lubin
Być może jest to zbieg okoliczności i jest Pani przeziębiona. Na pewno należy wybrać się do lekarza 1 kontaktu aby to zweryfikować. Należy również ocenić okolice ust czy nie dzieje się tam nic niepokojącego.

Specjaliści w zakresie usługi: kwas hialuronowy

Anna Aseńko

Anna Aseńko

Chirurg, Chirurg plastyczny, Lekarz medycyny estetycznej

Kraków

umów wizytę
Marcin Wigier

Marcin Wigier

Ortopeda

Warszawa

umów wizytę
Klaudia Latkowska

Klaudia Latkowska

Dermatolog, Lekarz medycyny estetycznej

Warszawa

umów wizytę
Aleksandra Kowalczuk

Aleksandra Kowalczuk

Lekarz medycyny estetycznej

Kraków

umów wizytę
Mateusz Nawrocki

Mateusz Nawrocki

Lekarz medycyny estetycznej

Kraków

umów wizytę
Marek Pitucha

Marek Pitucha

Lekarz medycyny estetycznej

Warszawa

umów wizytę

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 56 pytań dotyczących choroby: kwas hialuronowy

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.