Witam, Rok temu pojawiło się u mnie zapalenie spojówek , brałam antybiotyk , mimo to bardzo czerwo

Witam, Rok temu pojawiło się u mnie zapalenie spojówek , brałam antybiotyk , mimo to bardzo czerwone , piekace oczy miałam przez kolejne 2 miesiące, po tym czasie zaczęła się suchość oczu, brałam różne krople bez konserwantów , potem kolejna wizyta u okulisty i stwierdzenie ,że zapalenie nie mineło, kolejny antybiotyk , po którym mam wrażenie że jeszcze nasilił objawy i tą suchość.. Dodam, że zapalenie pojawilo sie gdy bylam w ciazy i teraz suchosć jest strasznie meczaca przy nocnych pobudkach do dziecka. Proszę o podpowiedz czy to moze byc jakas inna przyczyna , czy ciagle niewyleczone zapalenie i będę wracac do okulisty po kolejne antybiotyki, dziękuję

1 odpowiedź


Najpewniej suchość oka na tyle zaawansowana, że często dochodzi do nadkażenia bakteryjnego. Krople nawilżające bez konserwantów a na noc żele lub KeratoVitA, niestety bez obejrzenia oczu ciężko coś więcej powiedzieć

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.