Witam ponawiam swoje pytanie odnoszę się z swoim problemem dotyczącego masturbacji. Mianowicie zaczą

Witam ponawiam swoje pytanie odnoszę się z swoim problemem dotyczącego masturbacji. Mianowicie zacząłem się masturbowac 5 lat temu w wieku 19 lat. Na początku wszystko było ok problem nastąpił po 3 latach, zauważyłem że nie mam ochoty na seks i w dodatku nie ma u mnie wzwodu takiego jak być powinno w ogóle nie czuję penisa i jak chce się podniecić to nie chce mi stanąć. Ale problem nastąpił również później zauważyłem że boli mnie prawe jadro ból był dość mocny ale po za zyciu leku przeciwbolowego apap lub ibuprom ból ustępował taki ból utrzymywał się koło tygodnia a później ból przeszedł. W trakcie bólu z masturbowałem się i wszystko było ok. Natomiast później zauważyłem że zaczęło pobolewać mnie lewe jadro ale w krótkim czasie przestało. Nie wiem w ogóle czy to był ból lewego lub prawego jądra mimo dotyku jąder nie bolały mnie. Ale ten ból był odczuwalny jakby dużo wyżej i tak schodził w dół i później ustępował. Później po tym bólu odczułem jakby coś mnie ciągnęło za nasieniowody bądź najądrza nie wiem czy dobrze pisze ale mimo to zaprzestałem masturbacji. Wytrysk był regularnie nic się nie działo. Czy jak zaprzestałem masturbacji to wszystko wróci do normy? Czy będę musiał brać jakieś leki? Mam 24 lata. Proszę o pomoc. Czy mogę być bezpłodnym?

1 odpowiedź


Już pisałem. Proszę zrobić poziom testosteronu we krwi i udać się do urologa

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.