Witam, od pazdziernika stosuje kuracje izotekiem. Od trzech dn pojawila sie krew w stolcu. Czy to mo

Od pazdziernika stosuje kuracje izotekiem. Od trzech dn pojawila sie krew w stolcu. Czy to moe miec zwiazek z lekiem? Czy moge jeszcze poczekac pare dni na wizyte u dermatologa? Czy zglosic sie na badanie kolonoskopii?

1 odpowiedź


Najpierw niech Pana/Panią zbada chirurg lub proktolog przez odbyt. Bywali u mnie pacjenci u których efektem ubocznym była szczelina odbytu.

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.