Witam. Od około 6 miesięcy mam problem w erekcja, ostatnio nawet nie ma wzwodu. Bralem jakiś czas t
Witam. Od około 6 miesięcy mam problem w erekcja, ostatnio nawet nie ma wzwodu. Bralem jakiś czas tabletki różne aby pomoc ale teraz już nie działa, wiec nie wiem jaka jest przyczyna.
1 odpowiedź
Warto udać się na konsultację specjalistyczną aby znaleźć przyczynę zaburzeń erekcji i wdrożyć odpowiednie leczenie. Przyczyny zaburzeń erekcji jest bardzo wiele (naczyniowe, neurogenne, psychogenne, hormonalne, polekowe, pourazowe, itd.) dlatego trudno jest postawić diagnozę bez przeprowadzenia dogłębnego wywiadu i badania lekarskiego. Pozdrawiam.
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Podobne pytania
- Mam pytanie dotyczące oddania próbek moczu - otrzymałem skierowania na badanie ogólne oraz posiew. L
Witam moj penis jest zakrzywiony w dol obawiam sie ze podczas stosunku bedzie bolec partnerke mozna
Mam pytanie odnośnie dawkowania leku Fluconazole 150 mg, 3 tabletki, na powracajaca grzybicę penisa.
Witam serdecznie proszę o wytłumaczenie wyników badania USG Wątroba niepowiekszona jednorodna drogi
Witam serdecznie proszę o wytłumaczenie wyników badania USG Wątroba niepowiekszona jednorodna drogi
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.
