Witam Moja mala dostala antyb na angine. Goraczkuje i tylko goraczkuje przez 5 dni. Goraczka ponad

Witam Moja mala dostala antyb na angine. Goraczkuje i tylko goraczkuje przez 5 dni. Goraczka ponad 39c. Dziwnie mnie to ze lekarka zdiagnozowala angine jezeli ona nie ma problemow z gardem . Je normalnie, pije. Czy to jest normalne aby nie czuc bolu przy anginie?

2 odpowiedzi


W zasadzie w anginie powinien być istotny ból gardła, ponadto objawy powinny mijać po 1-2 dniach leczenia antybiotykiem. Utrzymywanie się gorączki podaje w wątpliwość anginę.

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.


Podawanie leków przeciwgorączkowych podczas gorączki działa równiez przeciwbólowo, stąd byc może dziecko nie zgłasza bólu gardła. Jeżeli otrzymuje antybiotyk przez 5 dni i dalej jest tak samo wysoka gorączka, to nalezy jeszcze raz dziecko zbadać, być może zrobić badania , być może zmienić leki.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.