Witam mam pytanie. Zdiagnozowano u mnie wrzodziejące zapalenie jelita grubego. Biorę mesalazine i st

Witam mam pytanie. Zdiagnozowano u mnie wrzodziejące zapalenie jelita grubego. Biorę mesalazine i sterydy ,że sterydów schodzę stopniowo i stan się pogarsza. A mianowicie drętwienie calej prawej ręki, kolotanie serca bol w prawej łopatce. Nie wiem czy to normalne

1 odpowiedź


Proszę skontaktować się z lekarzem prowadzącym. Objawy te mogą wynikać ze zbyt szybkiej redukcji dawki lub zaburzeń elektrolitowych, np. niedoboru magnezu potasu czy wapnia. Pytanie tez czy w ramach pogorszenia stanu dochodzi rowniez do zaostrzenia objawów jelitowych. Jeśli tak konieczna jest modyfikacja leczenia.

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.