Witam, 2 tygodnie temu miałam zakładane opaski na hemoroidy, przez ostatnie 3 dni po wypróżnieniu od

Witam, 2 tygodnie temu miałam zakładane opaski na hemoroidy, przez ostatnie 3 dni po wypróżnieniu odczuwam silny ból uniemożliwiający normalne funkcjonowanie. Pojawiło się też niewielkie krwawienie. Ból ustępuje dopiero po kilku godzinach, dzisiaj zażyłam ketonal i dopiero ból ustąpił, nie mam gorączki. Co może byś przyczyną takiego bólu? i czy to normalne? Dziękuje za odpowiedz Kobieta 40 lat

1 odpowiedź


Być może powstała szczelina odbytu jako powikłanie które zdarza się po gumkowaniu.

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.