W listopadzie 2019 po zabiegu laserem fraxelem na twarz, lekarz dermatolog przepisał mi lek Izotek (
W listopadzie 2019 po zabiegu laserem fraxelem na twarz, lekarz dermatolog przepisał mi lek Izotek (Nie miałam trądziku a jedynie pojedyncze niedoskonałości). Wzięłam dokładnie 3 dawki leku w odstępie dwudniowym i po każdej dawce pojawiały się u mnie nocne napady lęku: kołatanie serca, uderzenie gorąca, zimne dreszcze, poczucie zagubienia i bezsilności, wysokie ciśnienie. Po 3 dawce postanowiłam odstawić lek. Minęło pół roku (przez ten czas nie przyjmowałam żadnych leków) a powróciły wszystkie dolegliwości ze zwiększoną siłą: bezsenność, napady lęku, kołatanie serca, napady gorąca i zimne dreszcze, ciągła apatia, bezradność i bezsilność. Czy istnieje możliwość, że jest to nadal powikłanie po przyjmowaniu izoteku, pomimo tak krótkiego czasu przyjmowania? Czy jest to poważniejszy problem i powinnam skontaktować się z psychologiem. Dziękuję uprzejmie za każdą odpowiedź
2 odpowiedzi
Witam Panią Objawy, które Pani opisuje nie są związane z dzialaniem leku Izotek- po pierwsze w takiej mikro-dawce, czyli stosoeanie leku co 2-3 dni działania uboczne leku nie występują, a po drugie- lek wydziela sie z organizmu po miesiącu (po tym okresie można już nawet zachodzić w ciąże co bezwzględnie jest przeciwskazane w trakcie brania leku), więc lek nie może dawać takich objawów. Wizyta u psychologa powinna pomóc rozwiązać Pani problemy. Pozdrawiam! Dr ARW
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Podobne pytania
- Dzień dobry. Córka lat 12. Suche plamy i wypryski wokół ust i nosa.Utrzymuja się kilka tygodni. Leka
Podejrzewam u siebie trądzik hormonalny po odstawieniu plastrów antykoncepcyjnych w sierpniu. Stosow
Czy podczas wypadania włosów po izoteku, można zacząć drugą kurację?
Dzien dobry, mam okropny problem. Od prawie roku mam problem ze skórą nad gorna warga ust. Skóra cze
Od około miesiąca mam na skórze głowy, we włosach, suchy obszar o średnicy około 3 cm. Występują na
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.


