Syn miał mieć badanie okulistyczne. Ma 7 lat, zlecone miał podanie atropiny 2x dziennie przez 5 dni,
Syn miał mieć badanie okulistyczne. Ma 7 lat, zlecone miał podanie atropiny 2x dziennie przez 5 dni, 6 dnia rano ostatnia dawka i wieczorem badanie. Po pierwszym podaniu wystąpiła podwyższona temp. ciała, suchość w ustach, zaczerwienienie twarzy. Po konsultacji telefonicznej okulista polecił odstawić lek. Moje pytanie: co teraz z badaniem okulistycznym? Jest inna możliwość uzyskania prawidłowego wyniku wady wzroku??
1 odpowiedź
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Podobne pytania
- Witam ,nie zadałam tego pytania na wizycie .Syn lat 9.W szkole skarży sie na światło,ból oczu i ból
Dzień dobry. 6-dniowe niemowlę ma problem z prawym okiem. W kąciku prawego oka zbiera się śluzowa
Niemowlę 19 tygodni, od urodzenia ma problem z pojawiająca się ropą w oczach (zatkane kanaliki), w p
Dzień dobry,czy podanie Atropiny 0,5 % po dwie krople do każdego oka,2 razy dziennie 5 latce to nie
Dzień dobry, Poszukuję lekarza okulisty dziecięcego na terenie województwa łódzkiego lub mazowiec
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

