Problem z pęcherzewm

Od kwietnia mam problemy zpecherzem, częste zapalenia, uczucie niedosiania, a teraz częstomocz. Dostałam wczoraj od urologa macmiror 2X1 tabletka i oraz Omsal 1 tabletka na noc. Po jakim czasie od stosowania tych leków powinnam odczuwać już poprawę. Szczególnie chodzi mi o omsal. I czy brać mam go dalej skoro po pierwszej tabletce, jak wstałam rano zrobiło mi się ciemno przed oczami i słabo. Polezałam chwilkę i objawy ustąpiły.

2 odpowiedzi


Omsal obniża ciśnienie tętnicze, po kilku dniach organizm powinien się adoptować i dolegliwości powinny przestać się pojawiać, jeśli tak się nie stanie - nalezy odstawić lub zmienic lek

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.


Witam. Pojęcie „problemy z pęcherzem” jest bardzo szerokie i niejednoznaczne. Nie znam też Pani wyników badań więc trudno jest powiedzieć kiedy można oczekiwać poprawy. Co do objawów po omsalu to tak najczęściej objawiają się ortostatyczne spadki ciśnienia, które u większości pacjentów ustępują po kilku dniach stosowania. W razie wątpliwości - należy odstawić preparat i skonsultować się z urologiem.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.