Witam. Od grudnia 2016 na moich stopach pojawiły się pajączki i niektóre żyły są jakby nabrzmiałe, swędzą i pieką. Jestem po zabiegu skleroterapii łydek ze względów estetycznych. Nie mam problemów z zastawkami. Przed zabiegami nie mialam żadnych problemow ze stopami. Ostatni zabieg miałam w pażdzierniku. Czy to możliwe żeby to były powikłania po skleroterapii? Osoba, która mi wykonywała zabieg twierdzi, ze nie.
dr n. med. Michał Molski
dr n. med. Michał Molski
Flebolog, Chirurg naczyniowy, Chirurg
Więcbork
Niestety bez wykonania badania klinicznego i USG doppler niemożliwe jest stwierdzenie przyczyny opisywanych dolegliwości.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.