Podwyższone ciśnienie rozkurczowe, mrowienie twarzy
Witam jestem mężczyzna mam 31 lat. Od 4 miesięcy rzuciłem palenie. Zawsze ciśnienie moje wynosiło 130-135/80-85 odkąd rzuciłem palenie moje ciśnienie jest 130-135/95-100 Martwi mnie to drugie podwyższone i z tego wszystkiego zacząłem odczuwać tj mrowienia twarzy. Zaczyna mnie mrowic po przebudzeniu po jakimś czasie ustępuje i tak parokrotnie w ciągu dnia. Wyniki badań mam dobre miałem rezonans mózgu jakieś pół roku temu związany z bólami głowy ale wszystko wyszło Ok bóle głowy ustąpiły. Pozdrawiam
6 odpowiedzi
Witam, mrowienie twarzy nie jest związane z nadciśnieniem tętniczym i należy przyczyny szukać, gdzie indziej proponuję jeszcze raz konsultację neurologa, do rozważenia również badanie elektrolitów i witaminy D
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Szanowny Panie, rzuceniu palenia tytoniu często towarzysza różne objawy nadpobudliwości nerwowej, zaburzenia snu, przybytek wagi. Podwyższenie ciśnienia tętniczego ma najpewniej tło nerwicowe. Nie widze zagrożenia. Życzę wytrwałości, cierpliwości, wskazane ćwiczenia relaksujące (bieganie, pływanie, jazda na rowerze, spacery), proponuję ograniczyć spożywanie soli kuchennej.Z poważaniem Ewa Ogrodowska-Hamankiewicz
Szanowny Panie, gratuluję decyzji i konsekwencji oraz nie radzę wracać ,,w szpony nałogu". Przedstawiony obraz kliniczny nie sugeruje poważnej patologii. Podejrzewam, że bardzo silny jest komponent emocjonalny. Radzę znaleźć specjalistę zajmującego się chorobami psychosomatycznymi. W ostatnim czasie wielu lekarzy zaczyna zajmować się bardzo profesjonalnie tą dziedziną. dr Andrzej Żytkowski
Dobry wieczór. Nie znalazłem pytania w tekście. Domyślam się że brzmi ono „Czy coś mi grozi w związku z tym?” Na podstawie wymienionych objawów ( mrowienie twarzy i podwyższone rozkurczowe ciśnienie tętnicze) oraz bólów głowy w wywiadzie nie mogę udzielić wyczerpującej odpowiedzi. Zapraszam na wizytę.
Podobne pytania
- Dzień dobry Kobieta 27 lat pod opieką neurologa leki rano 2xdiuramid 2lamitrin 100 oraz wieczorem 2×
Czy mogę z dnia na dzień zastąpić LAMOTRIX na LAMITRIN? W aptece zapomniałam poprosić na zastępczy,
Od ponad 4 lat zmagam się z chronicznym zmęczeniem nabytym po infekcji wirusowej, a lekarze zamiast
Od jakos roku mam brak czucia w palcach u stop i dłoni do tego odczuwam ból kręgosłupa lędźwiowego i
Dzień dobry, mam 22 lata i od maja pogorszone samopoczucie. Na wakacjach zaczęłam mieć stany lękowe
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.





