Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych

Początek konwersacji na czacie 13:10 Witam, pisze w sprawie odstawienia tabletek antykoncepcyjnych. Nie mogę się obecnie skontaktować z moim ginekologiem, a czuje się bardzo źle po tabletkach. Jest to moje pierwsze opakowanie tabletek Sylvie 20. Nigdy wcześniej nie stosowałam antykoncepcji hormonalnej. Wzięłam 10 tabletek, ale reakcja organizmu jest fatalna. Mam biegunkę, puchną mi łydki nie mogę jeść. Czy mogę z dnia na dzień ostawić tabletki? w Jaki sposób może zareagować organizm? Bardzo dziękuje za pomoc, pozdrawiam

3 odpowiedzi


Powinna pani chociaż spróbować 2 opakowania przy kolejnym może nie być takich objawów. Tabletki można odstawić wystąpi ylko krwawienie wcześniej.

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.


Witam, Powinna Pani natychmiast odstawić tabletki i zgłosić się do lekarza ogólnego celem diagnostyki w kierunku zmian zakrzepowych. z poważaniem Tomasz Łabiak


Jeżeli dolegliwosci są duze należy odstawić tabletki natychmiast. Nie spowoduje to dużych konsekwencji - zostanie rozregulowany cykl hormonalny przez co wystąpi wczesniejsza miesiączka. Do kolejnej próby z innymi tabletkami należy odczekć jeden cykl.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.