Od tygodnia odczuwam swędzenie pochwy. Wystąpiło ono po 3 dniach od stosowania płynu do higieny inty
2 odpowiedzi
Od tygodnia odczuwam swędzenie pochwy. Wystąpiło ono po 3 dniach od stosowania płynu do higieny intymnej. 3 dni temu zakupiłam w aptece gynauxil, aby chociaż trochę uśmierzyć swędzenie. Kilka tygodni wcześniej byłam na swoim pierwszym badaniu ginekologicznym, ponieważ chciałam zacząć stosować antykoncepcję (jestem dziewicą). We wtorek mam dostać okres i moje pytanie jest takie - czy mimo okresu lekarz będzie mógł sprawdzić co mi dolega oraz czy mogę zacząć normalnie brać tabletki antykoncepcyjne przed wizytą u ginekologa?
Można brać tabletki. Badanie podczas miesiączki jest niewskazane. Należy się udać do ginekologa po miesiączce.

Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Pokaż specjalistów Jak to działa?
Witam i odpowiadam:
- zalecam wizytę po miesiączce
- proszę zacząć brać pigułki.
dr Sierawski

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.