Miesiąc temu skończyłem leczyć zapalenie prostaty. Tydzień po skończeniu antybiotyku na badaniu i zd

Miesiąc temu skończyłem leczyć zapalenie prostaty. Tydzień po skończeniu antybiotyku na badaniu i zdjęciu usg było wszystko ok. Ale w dalszym ciągu czasami zdarza mi się odczuwać dyskomfort i delikatnie rwący ból. Czy to normalny objaw regeneracji gruczołu?

2 odpowiedzi


Zapalenie gruczołu krokowego jest schorzeniem trudnym do leczenia, przyjmowanie leków (antybiotyków) jest długotrwałe (min. 4-6 tyg) oraz lubiące nawracać. Jeśli objawy nie ustąpiły, warto wykonać posiew moczu i posiew nasienia oraz ew. tzw. test dwóch (lub nawet czterech) szklanek. Pozdrawiam.

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.


Dzień dobry, jest to czasami dłuższy proces, jeżeli dotychczasowy urolog nie może sobie z tym poradzić, proszę uzyskać druga opinię, pozdrawiam

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.