Mam zmiany skórne związane z AZS, na które mam przepisaną maść sterydową oraz jestem w trakcie usuwa
Mam zmiany skórne związane z AZS, na które mam przepisaną maść sterydową oraz jestem w trakcie usuwania kurzajek. Niestety w ich okolicy wystąpiły zmiany skórne. Czy mogę zastosować przepisaną maść na skórę z kurzajkami? Aktualnie nie jestem w stanie skontaktować się z moim lekarzem, dlatego zadaję pytanie tutaj.
5 odpowiedzi
Dzień dobry ,po pierwsze spróbowac doustne tabletki przeciwuczuleniowe zyrtec,lirra,zyx itd ( większość można kupić bez receprty w małych opakowaniach ) ,a dopiero jeżeli to nie działa to jest wyjątkowa zgoda na stosowanie kremów ze sterydami nawet w bliskiej odległośći od tzw.,, kurzajek ". Z poważaniem dr Piotr Mazur.
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Witam, Proszę podać nazwę maści na brodawki wirusowe jaka Pani ma przepisana. Jednak proponowałabym raczej krioterapię zmian Pozdrawiam
W tym przypadku na krótko można zastosować miejscowe GKS. Niestety trzeba pamiętać o tym, iż może to sprzyjać powstaniu nowych wykwitów o typie brodawek wirusowych .
Witam ! Lepiej nie bo się bardziej rozsieją- sterydy mają działanie immunosupresyjne ,a zatem hamują miejscową odporność.
Podobne pytania
- Dzień dobry. Córka lat 12. Suche plamy i wypryski wokół ust i nosa.Utrzymuja się kilka tygodni. Leka
Podejrzewam u siebie trądzik hormonalny po odstawieniu plastrów antykoncepcyjnych w sierpniu. Stosow
Czy podczas wypadania włosów po izoteku, można zacząć drugą kurację?
Dzien dobry, mam okropny problem. Od prawie roku mam problem ze skórą nad gorna warga ust. Skóra cze
Od około miesiąca mam na skórze głowy, we włosach, suchy obszar o średnicy około 3 cm. Występują na
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.





