Mam 76 lat od dziecka cierpialam na nerwice.borykalam sie z tym sama.pozniej przyszla depresja stany

Mam 76 lat od dziecka cierpialam na nerwice.borykalam sie z tym sama.pozniej przyszla depresja stany lekowe,placzliwosc zal Doszly choroby nadcisnienie ,radioterapia/guz w glowie/pustka po dzieciach,wnukach obecnie zazywam od 4 lat cital 1x dziennie i mam nadzieje ze mimo obecnego stanu siedzenia w domu jeszcze raz popkonam moj stan depresyjny.

2 odpowiedzi


Na pewno się Pani uda, może trzeba na ten ciężki okres podnieść stosowane leki(jesli już coś Pani zażywa), pomocne byłoby również wsparcie psychologiczne.Powodzenia!

Szukasz psychologa?

Pierwsza sesja wprowadzająca za darmo z Terapia by ZnanyLekarz

Wypełnij formularz
Znajdź eksperta

Bardzo Pani polecam połączenie farmakoterapii z terapią. Pomoże to Pani zrozumieć co się z Panią teraz dzieje i dlaczego. Dzięku terapii może się Pani nuczyć się przezwyciężać trudne stany i jak zapobiegać eskalacji negatywnych myśli. Jako psycholog i psychoonkolog polecam też Pani terapię/konsultacje psychologiczne związaną z chorobą onkologiczną. pozdrawiam ciepło Maria Tarczyńska

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.