Mam 21 lat i od 17 miesięcy biorę izotek w bardzo niskiej dawce ze względu na chorobę nerek. Przez p

1 odpowiedzi

Mam 21 lat i od 17 miesięcy biorę izotek w bardzo niskiej dawce ze względu na chorobę nerek.
Przez pierwsze pół roku 10mg na dobę, a obecnie naprzemiennie 10 i 20 mg. Do końca kuracji zostały 4 miesiące, lecz od ok. 3 miesięcy znowu zaczęły pojawiać się zmiany trądzikowe na twarzy. Czy jest to powód do niepokoju? Czy po zakończeniu kuracji i osiągnięciu dawki sumarycznej leku wszystko wróci do normy?
Pozdrawiam
Dzień dobry,
przy tak długo trwającej kuracji i obecnej stresującej sytuacji takie przejściowe zaostrzenia mogą mieć miejsce. Po zakończeniu kuracji wszystko wróci do normy.
Życzę zdrowia i pozdrawiam

Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online

Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online. Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Eksperci

Adrianna Laska

Adrianna Laska

Specjalista medycyny estetycznej

Katowice

Magdalena Dudek

Magdalena Dudek

Internista, Lekarz rodzinny

Bydgoszcz

Lidia Rajzer

Lidia Rajzer

Dermatolog, Specjalista medycyny estetycznej

Kraków

Mirosław Rodak

Mirosław Rodak

Specjalista medycyny estetycznej, Lekarz rehabilitacji medycznej, Internista

Nowy Sącz

Kazimierz Jakubowicz

Kazimierz Jakubowicz

Dermatolog

Warszawa

Klaudia Rostkowska

Klaudia Rostkowska

Dietetyk

Warszawa

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 118 pytań dotyczących usługi: trądzik

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.