Łysienie androgenowe, Jestem 24 letnim mężczyzną i łysieje od około 3 lat, rok temu zacząłem kuracj
Łysienie androgenowe, Jestem 24 letnim mężczyzną i łysieje od około 3 lat, rok temu zacząłem kuracje finasterydem i minoxidilem. Włosy zaczęły odrastać a zakola się zapełniać, jednakże po jakimś czasie ujawniły się skutki uboczne stosowania fina (bardzo niskie libido, oraz bardzo wysokie SHBG). Po odstawieniu fina SHBG zaczęło drastycznie spadać. Następnie co zrobiłem to udałem się do trychologa, który wykonał na mnie przez 3 miesiące razem 10 zabiegów (peptydowych i związanych z osoczem), jednakże nic one nie pomogły, a wręcz przeciwnie linia włosów się cofnęła, a włosy zaczęły wypadać setkami. Jestem teraz u nowego trychologa który chce mnie leczyć mocniejszymi peptydami dr cyj hair filler on jest przekonany, że to pomoże, ja mam jednak wątpliwość ponieważ już dużo przeszedłem jeżeli chodzi o mezoterpie. Jeżeli chodzi o moje badania laboratoryjne to endokrynolog nie wykazał żadnych ustępstw od normy, sprawdziłem wszystko od tarczycy po kreatyne, witaminy, testosteron, prolaktyne itp.
1 odpowiedź
Niestety może się okazać, że w pana przypadku jedynym skutecznym leczeniem będzie terapia z finasterydem. Niestety tak jak pan pisze zdaza się że objawy uboczne są nieakceptowalne. Pozdrawiam serdecznie
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Podobne pytania
- Dzień dobry. Córka lat 12. Suche plamy i wypryski wokół ust i nosa.Utrzymuja się kilka tygodni. Leka
Podejrzewam u siebie trądzik hormonalny po odstawieniu plastrów antykoncepcyjnych w sierpniu. Stosow
Czy podczas wypadania włosów po izoteku, można zacząć drugą kurację?
Dzien dobry, mam okropny problem. Od prawie roku mam problem ze skórą nad gorna warga ust. Skóra cze
Od około miesiąca mam na skórze głowy, we włosach, suchy obszar o średnicy około 3 cm. Występują na
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

