Jestem w 31 tygodniu ciąży dnia 4 sierpnia pani ginekolog zapisała mi tabletki theovent trzysta które zarzyłam tego samego dnia i w niedzielę 5 sierpnia rano po których tentno skoczyło mi do sto pięćdziesiąt i cieśninie 144-85 trafiłam do szpitala teraz jestem w domu praktycznie przykuta do łóżka bo nawet po tym jak pochodzę oo domu 5 min potrafi mi skoczyć ciśnienie na no 143-88 i tentno sto pięć zanim nie zarzyłam tabletek theovent nie miałam takich skoków tentna co robić
lek. Estera Kłosowicz
lek. Estera Kłosowicz
Ginekolog, Dietetyk, Lekarz w trakcie specjalizacji
Nowy Targ
Witam - a jaki był powód włączenia leku? Na pewno nie może Pani stosować leku, jeśli są takie wartości ciśnienia. Czy jak Pani trafiła do szpitala to zalecono tam nadal stosowanie leku??

to nie jest lek na nadciśnienie, proszę rozmawiać z lek/

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.