Jestem 6 dzień na citalopramie 20mg Zauważyłam że objawy się nasilily. Nie mogę spać w nocy Poce s

Jestem 6 dzień na citalopramie 20mg Zauważyłam że objawy się nasilily. Nie mogę spać w nocy Poce się Drżą mi ręce Potrafię się cała trzeba Denerwuje się Jest mi gorąco a zarazem zimno Kołatanie myśli Kolatanie serca Ogólne zmęczenie Brak apetytu Strach Czy to ustąpi? Czy ja zwariuje? Proszę pomozcie!

1 odpowiedź


Może tak być w początkowej fazie leczenia, prosze pobrać 1/2 tabletki przez 1-2 tygodnie i dopiero zwiększyć dawkę na 1 tabl. Za 4 -6 tyg. powinna być poprawa a objawy niepożądane ustąpić. Powodzenia.

lek. Piotr Dunal

lek. Piotr Dunal

psychiatra

Dąbrowa Górnicza

Umów wizytę

Szukasz psychologa?

Pierwsza sesja wprowadzająca za darmo z Terapia by ZnanyLekarz

Wypełnij formularz
Znajdź eksperta

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.