Jakie są przyczyny dwojenia wzroku?

Witam, od pewnego czasu zacząłem widzieć pewne przedmioty, a w szczególności świetlne podwójnie, przy mrużeniu oczu dochodzą promienie, w nocy jest tragedia zamiast światel widzę rozmazujące się plamy, od czarnych liter mam cienie, różne diody, latarnie, nie widzę punktowo tylko się rozbłyskują. Jaka może być przyczyna? Dodam, że w dzień jest trochę lepiej, jak przycisnę oczy na chwilę te cienie nad przedmiotami znikają, tomografia rogówki wyszła dobrze, wstępne badania neurologiczne również, dodam że mam przerwany film łzowy i mam wadę wzroku -0,25 cyl,1 -0,25 cyl 1,25, może to przez źle dobrane okulary? Mam w nich lepszą ostrość wzroku, lecz dwojenia ąa identyczne.

3 odpowiedzi


Konieczne jest badanie , aby podjąć próbę odpowiedzi na pytanie.

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.


Nie potrafię postawić diagnozy bez zbadania, więc najlepiej będzie zgłosić się na konsultacje, zapraszam serdecznie.


Czy przypadkiem nie chodzi o zmętnienia w soczewkach? Wojciech Markun.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.