Entezopatia
Stwierdzono u mnie entezopatie bioder.jeden ortopeda poleca wstrzyknięcie sterydów, inny poleca rozbijanie fala akustyczna. nie wiem co robic.prosze o pomoc
3 odpowiedzi
Ostrzyknięcie sterydem jest zawsze związane ze skutkami ubocznymi m.in. skokiem ciśnienia tętniczego, podwyższonym poziomem cukru w krwi obwodowej. Tzw. fala uderzeniowa jest bardziej neutralna dla organizmu, a równie skuteczna.
Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online
Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Podobne pytania
- USG ramienia Prawego Cechy istotnego naderwania dalszego przyczepu mięśnia dwugłowego ramienia Praw
Witam W wieku 12 lat miałam operowany paluch koślawy- halux stopy prawej. Opracja nie powiodla sie.
Dzień dobry ,w czwartek upadłem I po tym upadku kostka u lewej nogi mi spuchła. Spuchnięcie wygląda
Witam, mój syn studiujący w Krakowie od 5 miesięcy ma złamanie kości łudeczkowatej po rtg widać prze
Wnioski z MR 1. Stan po częściowej meniscektomii łąkotki przyśrodkowej, z ekstruzją trzonu o 5 mm z
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.


