Dzień dobry. Wczoraj od lekarza internisty dostałam lek SSRI Escitalopram Actavis ze względu na pogo

Dzień dobry. Wczoraj od lekarza internisty dostałam lek SSRI Escitalopram Actavis ze względu na pogorszony stan psychiczny. Lekarz nie zrobił głębszego wywiadu, zdążyłam jedynie powiedzieć, że nie mam motywacji, dużo śpię i potrafię nie wyjść z łóżka przez cały dzień. Za 2 tygodnie mam umówioną wizytę u psychiatry. Nie wiem czy brać przypisane leki, czy poczekać na wizytę która pewnie będzie bardziej dogłębna. Z drugiej strony nie czuję się najlepiej i chciałabym zacząć działać.

1 odpowiedź


Jak najbardziej można zacząć leczenie escitalopramem przy w/w objawach. Pozdrawiam.

Szukasz psychologa?

Pierwsza sesja wprowadzająca za darmo z Terapia by ZnanyLekarz

Wypełnij formularz
Znajdź eksperta

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.