Dzień dobry Syn ma 17,5 roku i ma zdiagnozowane ADHD i zespół Aspergera. Bierze Medikinet, wczoraj

Dzień dobry Syn ma 17,5 roku i ma zdiagnozowane ADHD i zespół Aspergera. Bierze Medikinet, wczoraj lekarz przepisał Arprixor 5mg , syn przyjoł wieczorem pół tabletki, w nocy się wybudzał, a jak poszedł do toalety to prawie zasłabł (zdążył położyć się na podłodze), dzisiaj jest strasznie słaby cały dzień. Czy jak są takie skutki po podaniu tak małej dawki pierwszorazowo to czy jest szansa że z kolejnymi dniami będzie lepiej, że organizm się przyzwyczai jakoś do substancji czy raczej trzeba będzie odstawić lek.? Pozdrawiam

1 odpowiedź


Jest szansa, że syn się przyzwyczai, proszę dać lekowi jeszcze przynajmniej tydzień. Pozdrawiam.

Szukasz psychologa?

Pierwsza sesja wprowadzająca za darmo z Terapia by ZnanyLekarz

Wypełnij formularz
Znajdź eksperta

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.