Dostałem od lekarza leki na depresja i stany lękowe (pramolan i symfaxin) oba biorę wieczorem i symf

Dostałem od lekarza leki na depresja i stany lękowe (pramolan i symfaxin) oba biorę wieczorem i symfaxin dodatkowo rano. Niestety odkąd zacząłem wprowadzać leki nie mogę spać dłużej niż 3h, potem już tylko czuwam. Czy takie objawy mogą ustąpić, czy potrzebna są dodatkowe leki nasenne?

1 odpowiedź


Symfaxin działa pobudzająco ,wiec warto byłoby powyższy lek przyjmować w ciągu dnia

Szukasz psychologa?

Pierwsza sesja wprowadzająca za darmo z Terapia by ZnanyLekarz

Wypełnij formularz
Znajdź eksperta

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.