Czy możliwe jest pogorszenie wyników badania nasienia w czasie 3 miesięcznego stosowania stosowania

Czy możliwe jest pogorszenie wyników badania nasienia w czasie 3 miesięcznego stosowania stosowania cynku ,kwasu foliowego, witaminy c i agapurinu .czy trzeba te leki odstawić i odczekać jakiś czas i zrobić ponownie badanie?

1 odpowiedź


Możliwe aczkolwiek nie ma dowodów naukowych potwierdzających takie sytuacje. Warto szukać innych przyczyn nieprawidłowych wyników badania nasienia.

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.