Choruję na zespół lęku uogólnionego, fobię społeczną i depresję. Przyjmuję leki Prefaxine w dawce 22
Choruję na zespół lęku uogólnionego, fobię społeczną i depresję. Przyjmuję leki Prefaxine w dawce 225 mg dziennie (27 lutego podwyższoną przez psychiatrę z 150 mg dziennie) i Ranofren w dawce 5 mg dziennie. Mam podwyższony puls, od kilku tygodni wynosi on zwykle do 115 albo do 90 ileś. Jednak dzisiaj wyniósł on aż 126, co się jeszcze nigdy mi nie zdarzyło w spoczynkowym... Od czego to może być? Moja mama twierdzi że to może być od tej podwyższonej niedawno dawki leku. Co robić?
1 odpowiedź
Prefaxine jest lekiem, który w dawce powyżej 150mg/dziennie działa na układ noradrenergiczny, co może w efekcie skutkować zwiększeniem ciśnienia tętniczego czy pracy serca. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie ponowna wizyta u lekarza, który zna całą Pani sytuację, przyjmowane inne leki, choroby towarzyszące i dalsza decyzja co do konieczności utrzymania dawki Prefaxine, ewentualnie dołączenie leku korygującego pracę serca. Do tego czasu proszę mierzyć ciśnienie i pracę serca 2x dziennie, a wartości pokazać swojemu lekarzowi na wizycie. Pozdrawiam! P.S. w razie trudności w dostaniu się do swojego psychiatry, można skorzystać z pomocy lekarza rodzinnego, który także zna Pani sytuację i może przejściowo wdrożyć leczenie korygujące tachykardię (szybka akcja serca).
Podobne pytania
- Czy można zażyć Alprox 0,25 mg przed pobraniem krwi, jeśli ktoś panicznie boi się pobierania krwi?
Co oznacza "krytycyzm deklaratywny" z notatek byłego psychiatry a propos mojego Chad?
Witam zażywam Lynagex XR 165 raz dziennie wieczorem. Unikam alkoholu jednak zbliża mi się impreza ur
Dziecko 7 lat w spektrum autyzmu z ADHD, dostal lek Auroxetyn najnizsza dawka. Od prawie 2 miesiecy
5miesięcy przyjmuję Tritico 75na noc.Po konsultacji z psychiatrą przepisał mi Deprexolet ale nie pow
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.


