Biorę Wellbutrin 150 i 2razy lamotrix cztery dni czuje się fatalnie czy mogę odstawić wellbutrin odr
Biorę Wellbutrin 150 i 2razy lamotrix cztery dni czuje się fatalnie czy mogę odstawić wellbutrin odrazu.
4 odpowiedzi
Brakuje informacji o konkretnych objawach tego złego samopoczucia - Wellbutrin jest silnym lekiem i może na początku powodować nieprzyjemne objawy, takie jak niepokój, pobudzenie. Każdy lek psychotropowy potrzebuje czasu, aby ustabilizować się w naszym układzie nerwowym. Cztery dni to bardzo krótki okres - wskazana jest konsultacja z psychiatrą, który zapisał ten zestaw.
Dzień dobry. Proszę postępować zgodnie z zaleceniami lekarza prowadzącego leczenie. Na działanie obu leków psychotropowych, które Pan zażywa trzeba poczekać dłużej, minimum 2 tygodnie. Jeżeli objawy, które Panu towarzyszą będą się nasilały, proszę ponownie skonsultować się ze swoim lekarzem psychiatrą. Zachęcam także do skorzystania z psychoterapii indywidualnej, która jest profesjonalną metodą leczenia zaburzeń depresyjnych.
Dzień dobry. Moje doświaczenie z osobami biorącymi Wellbutrin jest takie, że dwa pierwsze tygodnie są fatalne - jakby osoby cierpiały na otępienie i ich objawy sprzed leczenia się nasilają. Jednak po 2 tygodnach następuje znaczna poprawa i samopoczucie jest dużo lepsze niż przed leczeniem, a umysł staje się jasny. Oczywiście należy skonsultować to z lekarzem, ale raczej nie powinno się odstawiać leków psychotropowych na własną rękę chyba, że nastąpią nagłe skutki uboczne czy alergie - opisane w ulotce. Jeśli nie, to lepiej to skonsultować i/lub przeczekać dwa tygodnie. pozdrawiam Maria Talrczyńska
Podobne pytania
- Czy można zażyć Alprox 0,25 mg przed pobraniem krwi, jeśli ktoś panicznie boi się pobierania krwi?
Co oznacza "krytycyzm deklaratywny" z notatek byłego psychiatry a propos mojego Chad?
Witam zażywam Lynagex XR 165 raz dziennie wieczorem. Unikam alkoholu jednak zbliża mi się impreza ur
Dziecko 7 lat w spektrum autyzmu z ADHD, dostal lek Auroxetyn najnizsza dawka. Od prawie 2 miesiecy
5miesięcy przyjmuję Tritico 75na noc.Po konsultacji z psychiatrą przepisał mi Deprexolet ale nie pow
Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.





