Biorę tabletki antykoncepcyjne vines od 6 miesięcy. Zgodnie z opakowaniem po 24 tabletce mam 4 dni przerwy. W pierwszy dzień przerwy przyjęłam następne opakowanie tabletek w celu przesunięcia okresu i w tym samym czasie dostałam małego plamienia. Czy będzie ono trwało przez całe opakowanie?
w sytuacji w ktorej przesuwany krwawienie przy użyciu tabletek antykoncepcyjnymi organizm moze zareagować roznie i ciezko przewidzieć jak bedzie w Pani przypadku. Plamienia mogą sie niebawem skonczyc albo mogą sie przedłużyć az do kolejnych tabletek placebo. Niestety nie jestesmy w stanie przewidzieć jak zareaguje Pani organizm. Pozdrawiam serdecznie, Katarzyna Koneczna

Specjaliści w zakresie usługi: antykoncepcja

Podobne pytania

Masz pytania?

Nasi lekarze i specjaliści odpowiedzieli na 215 pytań dotyczących choroby: antykoncepcja

Ta wartość jest zbyt krótka. Powinna mieć __LIMIT__ lub więcej znaków.

  • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.
  • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.
  • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.
  • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.
  • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.
Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.