Biorę od wczoraj Symlę pół tabletki rano, pół wieczorem. Miałem również zwiększoną dawkę Escitilu z

Biorę od wczoraj Symlę pół tabletki rano, pół wieczorem. Miałem również zwiększoną dawkę Escitilu z 1,5 tabletki do 2 tabletek i Pregabalina z jednej tabletki do 4 tabletek. Czuję dzisiaj zawroty głowy i problemy z koordynacją i dziwne uczucie w klatce piersiowej jakby taki lekki ścisk. Czy może to być związane ze zwiększeniem dawek i nowym lekiem?

1 odpowiedź


Jak najbardziej, szczególnie z szybkim zwiększeniem pregabaliny, która, przy okazji, jest lekiem mającym potencjał uzależniający więc nie powinna być stosowana długoterminowo. Pozdrawiam.

Szukasz psychologa?

Pierwsza sesja wprowadzająca za darmo z Terapia by ZnanyLekarz

Wypełnij formularz
Znajdź eksperta

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.