Biorę mozarin 6dni mogę go odstawic dlatego że nic mi nie pomaga

Biorę mozarin 6dni mogę go odstawic dlatego że nic mi nie pomaga

2 odpowiedzi


Proszę nie odstawiać leków bez konsultacji z lekarzem prowadzącym. Lek Mozarin daje pierwsze efekty po 2-4 tyg a pełny efekt przychodzi nawet później. Odwrotna sytuacja ma miejsce z objawami ubocznymi które na ogół z czasem zanikają lub zmniejszają nasilenie.

lek. Mateusz Latek

lek. Mateusz Latek

lekarz rodzinny

Kraków

Umów wizytę

Uzyskaj odpowiedź dzięki konsultacji online

Potrzebujesz porady specjalisty? Zarezerwuj konsultację online: otrzymasz odpowiedzi bez wychodzenia z domu.


Po 6 dniach Mozarin zwykle jeszcze nie działa, a poprawa pojawia się dopiero po 2–4 tygodniach, czasem wcześniej jest nawet chwilowe nasilenie objawów. Nie zaleca się samodzielnego odstawiania leku – najlepiej skontaktować się z lekarzem, który zdecyduje, czy poczekać, zmienić dawkę lub sposób leczenia. Powyższe informacje mają charakter ogólny i edukacyjny i nie stanowią ani nie zastępują porady lekarskiej ani pełnej konsultacji medycznej.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.