Biorę Miansec 30 na noc i Miansec 10 na dzień oraz 1/2 tabl amizepin i działają na mnie tak ze odczu

Biorę Miansec 30 na noc i Miansec 10 na dzień oraz 1/2 tabl amizepin i działają na mnie tak ze odczuwam mega senność i ogólnie takie zmęczenie organizmu brak siły... mam w domu małe dzieci i nie jestem w stanie funkcjonować na codzien.. a dostałam te leki na moja depresje i stany nerwicowe

2 odpowiedzi


Prosze zacząć od odstawienia lub przeniesienia na wieczór porannej dawki Miansec, -działa on nasennie oraz przeniesienia amizepinu na wieczór. Jesli to nie pomoże sugeruję dalszą modyfikację leczenia.

Szukasz psychologa?

Pierwsza sesja wprowadzająca za darmo z Terapia by ZnanyLekarz

Wypełnij formularz
Znajdź eksperta

Rzeczywiście oba leki powodują senność. Proponowałabym skonsultować to ze swoi lekarzem psychiatra celem odstawienia dziennej dawki Miansecu.

Wciąż szukasz odpowiedzi? Zadaj nowe pytanie

  • • Twoje pytanie zostanie opublikowane anonimowo.

  • • Pamiętaj, by zadać jedno konkretne pytanie, opisując problem zwięźle.

  • • Pytanie trafi do specjalistów korzystających z serwisu, nie do konkretnego lekarza.

  • • Pamiętaj, że zadanie pytania nie zastąpi konsultacji z lekarzem czy specjalistą.

  • • Miejsce to nie służy do uzyskania diagnozy czy potwierdzenia tej już wystawionej przez lekarza. W tym celu umów się na wizytę do lekarza.

  • • Z troski o Wasze zdrowie nie publikujemy informacji o dawkowaniu leków.


Wybierz specjalizację lekarza, do którego chcesz skierować pytanie
Użyjemy go tylko do powiadomienia Cię o odpowiedzi lekarza. Nie będzie widoczny publicznie.

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.