Nie rezygnuj ze zdrowia

Wybierz konsultacje online, aby rozpocząć lub kontynuować leczenie bez wychodzenia z domu. Jeśli potrzebujesz, możesz również umówić wizytę w gabinecie.

Pokaż specjalistów Jak to działa?

Adres

W tym gabinecie nie można umawiać wizyt przez internet

Pacjenci prywatni (bez ubezpieczenia)


Konsultacja dietetyczna + jadłospis 14-dniowy • 250 zł

Konsultacja dietetyczna + jadłospis 7-dniowy • 150 zł

Konsultacja psychodietetyczna • 230 zł


Przygotuj się 10 minut przed konsultacją. Upewnij się, że Twój telefon lub komputer jest naładowany. W przypadku wideokonsultacji sprawdź połączenie internetowe oraz ustawienia mikrofonu i kamery. Możesz również przygotować swoją dokumentację medyczną (np. wyniki badań).

Moje doświadczenie

O mnie

Nazywam się Weronika Gwioździk, jestem psychodietetyczką i dietetyczką kliniczną. Pokazuję zależności między emocjami, a jedzeniem i wyciągam z bł...

Zobacz pełen opis

Leczone choroby

  • Otyłość
  • Nadwaga
  • Zaburzenia odżywiania
Pokaż wszystkie leczone choroby

Usługi i ceny

Ceny dotyczą wizyt prywatnych.

250 zł



150 zł



230 zł

4 opinie pacjentów

Ogólna ocena

Wszystkie opinie się liczą. Specjaliści nie mogą zapłacić za zmianę lub usunięcie opinii. Dowiedz się więcej.
A
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Inny

Współpracowałam z p.Weroniką w zeszłym roku poprzez formę mailową. Trzymiesięczna współpraca wyposażyła mnie w narzędzia, dzięki którym zmieniłam moje schematy oraz nawyki, zaczęłam panować nad aspektem jedzenia w swoim życiu - a było to marzenie :)
Pani Weronika jest bardzo empatyczna, zaangażowana. Czuć profesjonalizm. Współpraca była dla mnie dużą przyjemnością - mimo ogromnych obaw przed jej rozpoczęciem (nigdy wcześniej nie pracowałam z psychodietetyczką).
Dziękuję!


J
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: W innym miejscu Inny

Baaardzo polecam współpracę dietetyczną z Weroniką! Ogrom wiedzy, rad ćwiczeń i wsparcia wyciągnęło mnie z zaburzeń odżywiania. Dziękuje


J
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: konsultacja dietetyczna + jadłospis 14-dniowy

Z całego serca polecam! Zdecydowałam się na dietę głównie z powodu kilku nadprogramowych kilogramów, ale przede wszystkom po to by wyzbyć się złych nawyków i wprowadzić zmiany na stałe. Dzięki współpracy zrozumiałam gdzie popełniam błędy i co mogę poprawić. Natomiast w zmianie nawyków baaardzo pomaga plan żywieniowy, dopasowany pod mój gust. Dzięki niemu nie czuje potrzeby podjadania, jem zdrowo i smacznie a kilogramy same lecą. Ta współpraca bardzo pozytywnie wpłynęła na moje samopoczucie, za co jestem nieskończenie wdzięczna :)


P
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: W innym miejscu Inny

Weronika jest dla mnie aniołem w ludzkiej skórze! Długo borykałam się z problemem uzależnienia od tzw. „śmieciowego jedzenia”. Wydawało mi się, że wyzbycie się tego problemu będzie wymagało ode mnie zbyt wiele wysiłku, dlatego długo zwlekałam z kontaktem ze specjalistą. Wtedy z polecenia na mojej drodze pojawiła się Weronika, która swoim podejściem oraz co najważniejsze uświadamianiem i edukacją pozwoliła mi zrozumieć mechanizmy jakie zachodzą podczas moich napadów objadania. Wiedza ta, w bardzo krótkim czasie pozwoliła uwolnić mi się z uzależniania.


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

3 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl

Bardzo proszę o pomoc. Chcę wrócić do swojej poprzedniej wagi po odchudzaniu. Jaką dietę muszę zastosować, aby raczej nie byłby to sam tłuszcz. Czy w diecie ma być więcej białka? Czy mam unikać prostych cukrów,.stosując złożone? Będę wdzięczna za cenne wskazówki. Pozdrawiam, Natalia

Dzień dobry,
Rozumiem, że chodzi o dietę, która pozwoli zmniejszyć masę ciała? Najlepszym wyjściem jest dieta zgodna z zasadami zdrowego żywienia, bogata w błonnik (warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste itp.), źródła nienasyconych kwasów tłuszczowych (oleje roślinne, orzechy, awokado) i białka (jajka, ryby, chude mięsa, nabiał). Kluczem do sukcesu jest zachowanie odpowiedniego bilansu energetycznego, czyli spożywanie z pożywieniem mniejszej ilości energii, niż wynosi zapotrzebowanie całkowite. Pomoże w tym również aktywność fizyczna. Nie ma potrzeby eliminacji konkretnych produktów czy makroskładników - warto jedynie ograniczyć źródła cukrów prostych i tłuszczów nasyconych, jak słodycze, słone przekąski, fastfoody etc. Najlepiej skonsultować się z dietetykiem :)

mgr Weronika Gwioździk

Witam! Chcę przytyć po odchudzaniu. Jaką dietę najlepiej zastosować, aby nie ''obrosnąć w tłuszcz''. Czy muszę jeść więcej białka? Cukry proste czy złożone? Na razie nie mam możliwości korzystania z zajęć na silowni, co byłoby niewątpliwie pomocne w rzeźbieniu sylwetki. Więc muszę skoncentrować się na właściwym odżywaniu. Będę wdzięczna za odpowiedź..

Dzień dobry,

Kluczowy jest odpowiedni bilans energetyczny - możesz obliczyć swoje zapotrzebowanie całkowite (CPM, uwzględniające aktywność fizyczną) i dodać około 200-300kcal. Jeśli długo byłaś na diecie odchudzającej, warto najpierw przez około 1-2 tygodnie jeść zgodnie z CPM, a dopiero później zwiększyć kaloryczność. Oprócz tego, warto zadbać o prozdrowotny charakter diety, zgodny z zasadami zdrowego żywienia. Jeśli nie chcesz patrzeć na kalorie, najlepiej intuicyjnie dodać do diety źródła tłuszczów, takie jak awokado, oleje roślinne, orzechy, masło orzechowe, nasiona - mają wyższą wartość energetyczną w mniejszej objętości. Fajnie sprawdzą się też koktajle uzupełnione np. o płatki owsiane. Ściskam!

mgr Weronika Gwioździk

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie

O mnie

Nazywam się Weronika Gwioździk, jestem psychodietetyczką i dietetyczką kliniczną. Pokazuję zależności między emocjami, a jedzeniem i wyciągam z bł...

Zobacz pełen opis

Leczone choroby

  • Otyłość
  • Nadwaga
  • Zaburzenia odżywiania
Pokaż wszystkie leczone choroby