Adresy (2)

Fryderyka Chopina 39m6, Piaseczno
Wzrastaj

Najbliższy termin:

Pokaż kalendarz
Przyjmuję: dorosłych
Gotówka
22 276.....

Jana Żabińskiego 2m19, Ursynów , Warszawa
Wzrastaj

Najbliższy termin:

Pokaż kalendarz
Przyjmuję: dorosłych, dzieci w każdym wieku
Gotówka

Moje doświadczenie

O mnie

Projekt i firma WZRASTAJ powstały z pasji i miłości do psychologii. Od 15 lat pracuję z ludźmi i przyglądam się z ciekawością różnorodności ludzkich...

Zobacz pełen opis


Edukacja

  • Uniwersytet SWPS
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej

Usługi i ceny

Popularne usługi

Konsultacja psychologiczna


Fryderyka Chopina 39m6, Piaseczno

150 zł

Wzrastaj


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

od 150 zł

Wzrastaj

Pozostałe usługi

Interwencja kryzysowa


Fryderyka Chopina 39m6, Piaseczno

150 zł

Wzrastaj


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

150 zł

Wzrastaj


Konsultacja online


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

150 zł

Wzrastaj

najpierw należy umówić na konsultację wstępną w gabinecie


Ocena stanu psychicznego


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

Dowiedz się więcej

Wzrastaj


Poradnictwo dla rodziców


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

Dowiedz się więcej

Wzrastaj


Poradnictwo psychologiczne


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

Dowiedz się więcej

Wzrastaj


Psychoedukacja


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

Dowiedz się więcej

Wzrastaj


Psychoterapia dzieci


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

od 150 zł

Wzrastaj


Psychoterapia indywidualna


Fryderyka Chopina 39m6, Piaseczno

150 zł

Wzrastaj


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

150 zł

Wzrastaj


Psychoterapia partnerska


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

200 zł

Wzrastaj


Psychoterapia rodzinna


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

200 zł

Wzrastaj


Warsztaty psychologiczne


Jana Żabińskiego 2m19, Warszawa

Dowiedz się więcej

Wzrastaj

Opinie od pacjentów

5

Ogólna ocena
4 opinie

  • Punktualność
  • Zaangażowanie
  • Gabinet
P
Użytkownik zweryfikowany
Lokalizacja: Wzrastaj

Profesjonalne podejscie do pacjenta i jego problemów. Wyjątkowy poziom komfortu. Z czystym sumieniem polecam Panią Sonię.


M
Użytkownik zweryfikowany
Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz.pl Lokalizacja: Wzrastaj konsultacja psychologiczna

p. Sonia ma doświadczenie z dziećmi z zaburzeniami lękowymi i super podejście do mlodych pacjentów. Buduje atmosferę dzięki której dziecko czuje się bezpieczne i wysłuchane, dzięki czemu osiąga postęp w terapii


P
Lokalizacja: Wzrastaj psychoterapia dzieci

Bardzo kompetentna, ciepła i empatyczna osoba. Świetne podejście do dzieci, z dużym zaangażowaniem i pasją w swojej pracy. Polecam serdecznie Panią Sonię, świetny specjalista.

mgr Sonia Grad

Dziękuję serdecznie. Warto pracować dla takiej opinii :)


G
Użytkownik zweryfikowany
Wizyta umówiona przez ZnanyLekarz.pl Lokalizacja: W innym miejscu psychoterapia

Pani Sonia to profesjonalny terapeuta,miła osoba. Wspiera,uczy,podpowiada,pomaga dzieciom i doroslym

mgr Sonia Grad

Serdecznie dziękuję za miłe słowa.


Wystąpił błąd, spróbuj jeszcze raz

Odpowiedzi na pytania

1 odpowiedzi udzielonych przez lekarza na pytania pacjentów na ZnanyLekarz.pl


  • Czy taka osoba w dorosłym życiu może funkcjonować samodzielnie. Czy zachowanie dziecka przy badaniu mogło mieć wpływ na obniżeny wynik. Nie został jej udzielona możliwość odpowiedzi pisemnych. Całokształt badań wskazuję na rozwój umysłowy w granicach inteligencji niższej niż przeciętna. Mocną stroną uczennicy jest uczenie się wzrokowo - ruchowe w zakresie motoryki małej w tym grafomotoryki oraz orientacja wyobraźnia i wizualizacjia przestrzenna (wynik przeciętny). Najsłabiej rozwinięte są trwałość pamięci werbalnej rozumienie norm i zasad społecznych zdolności do spostrzegania szczegółów oraz przewidywanie konsekwencji zdarzenia początkowego. Wyżej wymienione zdolności przyjmują wynik bardzo niskie. Podobnie rozwinięte są synteza danych spostrzeżeniowych (ujmiwanie relacji część całość) rozumowanie arytmetyczne oraz pamięć słuchowa krótkoterminowa. Rozwój ponizej przeciętnej przyjmuje zdolności do klasyfikowania (abstachowanie uogólnianie porównywanie) oraz zdolność językowe (werbalizowanie definiowanie). Magda wykazuje zahamowanie psychorychowe ograniczoną modulacjię głosu oraz unikanie werbalizacj. Czyta płynie w przeciętnym z nielicznymi błędami typu przekrecanie wyrazów zmiana litery lub brzmienia końcówek wyrazów domysły. Uczennica wykazuje słabe rozumienie czytanego tekstu na głos. Przeciętne rozumienie stwierdza się w sytuacji czytania po cichu. Pisząc ze słuchu zauważa się występowanie błędów o zróżnicowanym charakterze - niska świadomość ortograficzna - błędy typowo ortograficzne - typowo osłabiona percepcjia słuchowa i umiejętności fonologiczne (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) - typowo słuchowo - wzrokowo zaburzenie integracji tychże funkcji. Poziom graficzny pisma jest obniżony (litery niekształtne pismo niepłynne) tempo pisania przeciętne. Wypowiedzi pisemne i ustne uczennicy są na niskim poziomie pod względem słownictwa i konstrukcji językowej. Z matematyki obserwuje się barki z lat wcześniejszh dotyczących min. działań na ułamkach zwykłych i dziesiętnych mnożenia i dzielnia pisemnego oraz podstaw geometrii. Objęcie pomocą psychologiczno - pedagogiczną w szkole ze względu na deficyty wybiórczych zdolności intelektualnych obniżony rozwój elementarnych funkcji percepcjino - motorycznych umiejętności fonologicznych (słuch fonemenowy analiza i synteza głoskowa pamięć fonologiczna) problemy natury emocjonalno - wolicijonalnej oraz braki z matematyki które przyczyniają się do ogólnuonych trudności z nauką szkolną. Dodatkowo występująca wada wzroku u uczennicy powoduje zaburzenia spostrzegania wzrokowego a więc zmniejsza pracyzję wykonywania czynności praktycznych i spowalnia tempo działania.

    Przede wszystkim zachęcam do udania się na konsultację do diagnosty wykonującego badanie, który najpełniej odpowie na pytania i wątpliwości dotyczące wyników badania.
    Zachowanie dziecka, w trakcie badania funkcji poznawczych, także podlega diagnozie. W niektórych przypadkach może wpłynąć na wynik badania (znacznie obniżony nastrój, silny lęk)diagnosta informuje o tym w opinii, tutaj nie widzę takiej informacji.
    Przebieg badania inteligencji jest ściśle określony, zawsze taki sam dla każdego badanego. Nie zakłada udzielania odpowiedzi pisemnych.
    Pyta Pani/Pan o funkcjonowanie w dorosłym życiu. Z opinii wynika, że córka może mieć znaczne trudności w nauce szkolnej i mieć obniżoną motywację do nauki. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, czasem potrzebują wsparcia, terapii. Realizacja zaleceń i odpowiednia terapia z czasem pomagają ograniczyć trudności szkolne.
    Jaki wpływ obecne trudności będą miały na dorosłe życie uczennicy zależy od wielu czynników tj. oddziaływania terapeutyczne, indywidualne tempo rozwoju, wsparcie domu rodzinnego i szkoły. Pomocne może okazać się skupienie na zasobach uczennicy, rozwijanie pasji i indywidualnych zainteresowań, co może znacząco wpłynąć na prawidłowy rozwój samooceny.

    mgr Sonia Grad

Wszystkie treści, w szczególności pytania i odpowiedzi, dotyczące tematyki medycznej mają charakter informacyjny i w żadnym wypadku nie mogą zastąpić diagnozy medycznej.

Moje doświadczenie

O mnie

Projekt i firma WZRASTAJ powstały z pasji i miłości do psychologii. Od 15 lat pracuję z ludźmi i przyglądam się z ciekawością różnorodności ludzkich...

Zobacz pełen opis


Edukacja

  • Uniwersytet SWPS
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej

Specjalizacje

  • Psychologia kliniczna
  • Psychoterapia
  • Socjoterapia
Zobacz więcej

Profile społecznościowe