Tutaj jesteś: 
Strona Główna
Psychiatra Siedlce Korniluk Dzieciecy

Psychiatra Siedlce Korniluk Dzieciecy

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Pytania pacjentów

  • Zawszę chcę być doskonała i nieomylna. Dlatego nie radzę sobie z niepowodzeniami, załamuję się wtedy i chcę uciekać na koniec świata. Nie che mi się żyć. Nigdy nie zapominam porażki. Podejrzewam u siebie depresję. Czy mogę umówić się do Pana?

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Adrian Kostulski

    Oczywiście, zapraszam na wizytę!

  • Moja mama po śmierci ojca miała epizody depresyjne. Najpierw wdrożono terapię systemową, bez leczenia farmakologicznego. Niestety, lekarz ostatnio stwierdził, że nie widzi poprawy. Dlatego mama dostanie środki psychotropowe. Czy są to silne leki? Pytam, ponieważ mama ma słabe serce i bierze już wiele… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Anna Zdanowicz

    Różne leki przeciwdepresyjne mają różną siłę działania. Zależy to od dawki danego leku oraz od jego mechanizmu działania. To znaczy, że ten sam lek może być przepisany dla pacjenta z epizodem depresji… Więcej

  • Witam serdecznie,
    od pewnego czasu zastanawiam się nad wizytą u Pana. Mam zdiagnozowane z.o.typu borderline (7F, OLZOiN w Krakowie oraz inni niezależni lekarze), od 14 r.ż. choruję na anoreksję ,tj teraz powiedzialabym, że są tj, nie wiem, mieszane/nieokreslone????? zab.odż :nie jestem zafiksowana… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Marcin Gajdosz

    Witam, dziękuję za post, czytałem go z dużym zainteresowaniem. Tak duża ilość problemów, o jakich Pani pisze (borderline, anoreksja, mania, psychoza. depresja) oraz Pani negatywne doświadczenia z różnymi… Więcej

  • Witam.Mam na imie Adrian i mam28lat.Pewnego razu(jakies 1,5 miesiąca temu ogladalem sobie film,popijalem kake i palilem papieroska.Nagle w mojej klatce piersiowej mialem uderzenie ciepla po czym bardzo mocno zaczlo bic mi serce i mialem lekkie zawroty glowy.Postanowile nie panikowac,usiadlem i robilem… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Seweryn Segiet

    Witam,

    faktycznie Pana opis wskazuje z wielkim prawdopodobieństwem na zaburzenia lękowe (nerwicowe) z wtórnymi do tego wahaniami nastroju. Z opisu nie wynika na jaką chorobę tarczycy Pan choruje… Więcej

  • Witam,jestem mężczyzną ,mam 36 lat i chcialem zapytac czy po zakończeniu leczenia zespołu obsesyjno-kompulsyjnego ,które łącznie będzie trwało ok.1.5 roku lekiem Efectin Er powinienem wziąć leki itp.na powrót mojego libido,które po lekach Efectin Er zostało obniżone czy wystarczy zaczekać i libido po… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Justyna Wysieńska

    Wystarczy zaczekać. Libido powinno wrócić do normy.