Tutaj jesteś: 
Strona Główna
Ginekolog Rzeszow Medicor

Ginekolog rzeszow medicor

  • Anna Bogaczyk - ginekolog

    Anna Bogaczyk

    ginekolog

    • Jabłońskiego 2/4, Rzeszów

      Centrum Medyczne Medicor

    Jestem po pierwszej wizycie u dr. Bogaczyk, i jestem bardzo miło zaskoczona, czułam się jak na wizyc...
  • Artur Słowik - ginekolog

    Artur Słowik

    ginekolog

    • Jabłońskiego 2/4 Rzeszów, Rzeszów

      Centrum Medyczne Medicor

    Kiedyś na Rycerskiej pracował, a obecnie tylko Medicor z tego co wiem. Pozdrawiam
  • Tomasz Magoń - ginekolog

    Tomasz Magoń

    ginekolog

    • ul. Witolda 6B, Rzeszów

      Laboratorium Analiz Lekarskich Alab Rzeszów

    ja trafiłam do doktora Magonia po kilku latach starań o dziecko i p wizytach u kilku "specjalistów",...
  • Sabina Kluz - ginekolog

    Sabina Kluz

    ginekolog

    • Rejtana 20 (IV piętro), Rzeszów

      Prywatna Praktyka Lekarska dr n. med. Sabina Kluz

    polecam z całego serducha:)...Pani doktor jest sympatyczną,wyrozumiałą,niezwykle delikatną kobietą.....
  • Hubert Hrycelak - ginekolog

    Hubert Hrycelak

    ginekolog

    • Jabłońskiego 2/4, Rzeszów

      Centrum Medyczne Medicor

    Specjalista godny zaufania, dyskretny i konkretny. Jeśli ktoś potrzebuje diagnozy i leczenia -t o zd...
  • Omelyan Kvartsyanyy - ginekolog

    Omelyan Kvartsyanyy

    ginekolog

    • Jabłońskiego 2/4, Rzeszów

      Centrum Medyczne Medicor

  • Joanna Biały - ginekolog

    Joanna Biały

    ginekolog

    • Jabłońskiego 2/4, Rzeszów

      Centrum Medyczne Medicor

    Bardzo dobry i konkretny lekarz, nie owija w bawełnę, nie zwodzi i nie naciąga na kasę. Pomogła mi w...
  • Jadwiga Rychlec - ginekolog

    Jadwiga Rychlec

    ginekolog

    • Jabłońskiego 2/4, Rzeszów

      Centrum Medyczne Medicor

    Właśnie dzisiaj byłam u Pani doktor. Pierwsze wrażenie rewelacyjne. Zleciła komplet badań, miła deli...
  • Małgorzata Sarna-Gonciarczyk - ginekolog

    Małgorzata Sarna-Gonciarczyk

    ginekolog

    • Jabłońskiego 2/4, Rzeszów

      Centrum Medyczne Medicor

    chodziłam do tej pani doktor gdy byłam w ciży 6 lat temu i nie mogę narzekać.Zdałyło się może ze 2 r...
  • Tadeusz Mazurek - gastrolog

    Tadeusz Mazurek

    gastrolog, ginekolog

    • Jabłońskiego 2/4, Rzeszów

      Centrum Medyczne Medicor

    Pana Doktora jako specjalistę oceniam dobrze.Choć nie chcę sie pośpieszyć zanim nie zobaczę efektów ...

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Pytania pacjentów

  • Witam. Miałam dziś robione USG macicy , jajników i pęcherza. Nie mam miesiączki od 5 lub 4 miesięcy zdarzało się to wcześniej. Bardzo się boję , że jestem niepłodna iż z moim chłopakiem współżyję od 2 lat bez zabezpieczeń i nie doszło do zapłodnienia. Badanie USG mam dobre ale jakaś przyczyna musi być.… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Cezary Szymański

    Szanowna Pani,
    W opisywanej przez Panią sytuacji wyregulowanie miesiączki poprzez stosowanie tabletek antykoncepcyjnych raczej nie zwiększy szans na urodzenie dziecka. Problem Pani zasługuje na wnikliwą… Więcej

  • Witam.
    Wszyscy mnie straszą, ponieważ z partnerem mam konflikt serologiczny (ja mam rh-, on ma rh+), czy faktycznie mam się czego obawiać?
    Pozdrawiam

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Marek Walczyk

    Przy obecnych możliwościach diagnostyki nie obawiamy się ciąż gdzie występuje tzw ugrupowanie konfliktowe (do konfliktu serologicznego to jeszcze daleko). Pozdrawiam serdecznie

  • Witam. Mam 20 lat. Od kilku miesięcy nie mam miesiączki, krwawienie występuje dopiero po braniu duphastonu. Zauważyłam że po tym leku bardzo bolą mnie nogi, szczególnie od kolan w dół. Czy to normalny objaw? Ponadto mam stwierdzony PCOS. Poziom androstendionu i testosteronu jest ponad dwukrotnie zawyżony,… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Cezary Szymański

    Szanowna Pani,
    Nie da się diagnozować i leczyć przez internet. Objawy jakie Pani opisuje są dość niepokojące. Moim zdaniem powinna Pani zgłosić się do ginekologa.
    Z wyrazami szacunku,
    CS

  • Tabletki hormonalne

    Witam ponownie pisałam wcześniej o tabletkach Pabi-dexamethason po ktorych źle się czuję. Biorę visanne od 3 Mc a Pabi-dexamethason od 3 tyg. Lekarz mi przepisał je ze względu na podwyższone hormony. Biorę 1/4tabletki ale chciałabym je odstawić. Proszę o odpowiedź

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Piotr Wajda

    prosze porozmawiać z lekarzem prowadzącym. Ja nie mogę sie wypowiadać bo Pani nie badałem

  • Brak miesiączki

    Dzień dobry , mam pytanie , Kochałam się z chłopakiem w dzień owulacji (31.08) z zabezpieczeniem (prezerwatywa nie pękła), a do dnia dzisiejszego nie mam miesiączki m którą powinnam dostać 10,09 , wykonywałam już 4 razy testy ciążowe, jednak wszystkie wyszły negatywnie , ostatni robiłam 26,09, czy istnieje… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Magdalena Grochecka

    Witam,
    zawsze jest taka możliwość. Prosze wykonać oznaczenia Bhcg z krwi i bedzie Pani wiedziała na pewno.
    Pozdrawiam