Tutaj jesteś: 
Strona Główna
Zeromskiego 64 Ginekolog Radom

Zeromskiego 64 ginekolog radom

  • Leszek Gratkiewicz - ginekolog

    Leszek Gratkiewicz

    ginekolog

    • Żeromskiego 51, Radom

      GINOMEDICA pietro I gab 3,4,5

    Bardzo dobry specjalista. Leczenie zostało zakończone, nie tak co prawda jak się spodziewałam, ale j...
  • Leszek Czekański - ginekolog

    Leszek Czekański

    ginekolog

    • Żeromskiego 64, Radom

      Gravmed

    Bardzo dobry fachowiec,miły i konkretny,byłam przez niego operowana i jestem bardzo zadowolona z opi...
  • Grzegorz Penza - ginekolog

    Grzegorz Penza

    ginekolog

    • Żeromskiego 64, Radom

      Gravmed

    Trafiłam do niego po złych doświadczeniahc z innym ginem.Bardzo miło przyjął mnei i zaopiekował się ...
  • Ewa Nowocień-Chojnacka - ginekolog

    Ewa Nowocień-Chojnacka

    ginekolog

    • Żeromskiego 64, Radom

      Gravmed

    Pani Doktor to wspaniały Lekarz i CZŁOWIEK. Trafiłam do niej w ciężkim stanie. Robiła mi laparoskopi...
  • Janina Sępioł-Nowak - ginekolog

    Janina Sępioł-Nowak

    ginekolog

    • Żeromskiego 99, Radom

      Gabinet Ginekologiczny

  • Dariusz Skałbania - ginekolog

    Dariusz Skałbania

    ginekolog

    • Domagalskiego 7, Radom

      Polmed dla Zdrowia II

    Lekarz super. Chodzę do niego od 5 lat. Prowadził drugą ciążę. Jest konkretny, tani, odpowiada na ws...

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Pytania pacjentów

  • Witam. Opiszę swój przypadek: od kilku miesięcy staramy się o dziecko, do tej pory bezskutecznie. Cykle mam dość regularne (25-29 dni), faza lutealna ok 13 dni, z czego 2 dni przed miesiączką występują plamienia (czasem jest to np 4 dni przed, 2 dni przerwy, plamienie i dopiero okres). W drugiej połowie… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Magdalena Grochecka

    witam,
    tak, ,jak najbardziej.

  • Tabletki hormonalne

    Witam od jakiegoś czasu biorę Pabi-dexamethason dokładnie 3 tydzień dziwnie się czuję. Jak bym się czegoś bała. Gdy wychodzę z domu jest gorzej denerwuje się bez powodu i czasami mdleje. Prędzej zaczęłam brać visanne Pabi-dexamethason miałam przepisany później. Czy mogę odstawić ten lek wizytę mam u… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Artur Mazur

    odpowiedziałem wczoraj pzdr artur mazur kalisz

  • Plastry antykoncepcyjne Evra

    Witam
    od 3 miesięcy używam plastry antykoncepcyjne Evra. Ogólnie bardzo dobrze się po nich czuje.Brak skutków ubocznych innych.Czy może po nich obniżyć się libido?

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Jarosław Jacek Maj

    Witam. Każda antykoncepcją hormonalną ogólnie działająca może obniżyć libido. Pozdrawiam.

  • Problemy z erekcją

    Mam 66 lat i od pół roku pojawiły się problemy z erekcją.
    Czy pan doktor zajmie się moim problemem?

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Cezary Szymański

    Szanowny Panie,
    Spróbujemy.
    Z wyrazami szacunku,
    CS

  • Starania o dziecko

    Witam serdecznie, będę ogromnie zobowiązana za informacje. Z początkiem września ( 2go września) przestałam przyjmowanie leku Paroxinor. W dniu 19tym września rozpoczęłam miesiączkę I chciałabym sie dowiedzieć po jakim czasie do przestania przyjmowania leku Paroxinor mogę rozpocząć starania o ciążę.Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Magdalena Grochecka

    Witam,
    skonsultowałam się z lekarzem psychiatrą. Lek, który pani przyjmowała, to paroxetyna o bardzo krótkim okresie półtrwania ( 24h), więc spokojnie może Pani starać się o ciążę już w tym cyklu.Więcej