Tutaj jesteś: 
Strona Główna
Tomisia Dermatolog

Tomisia dermatolog

Nic nie znaleziono dla zapytania "tomisia dermatolog"

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Pytania pacjentów

  • Mam pytanie odnośnie leku na mięczaki na twarzy dziecka 4 letniego. Pani doktor przepisała mojej córce lek MOLUTREX 5% na drodawki, wyczytałam jednak że skuteczniejszy na mięczaki jest solphadermol 5%. Po mulotrexie córka odczuwa straszne pieczenie na twarzy. Czy mogę zastosować solphadermol ?? Który… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Jolanta Mroczyńska

    Dzień dobry,
    pieczenie skóry występuje podczas leczenia zarówno Molutrexem (dostępnym bez recepty)
    jak i Solphadermolem (dostępnym na receptę.Oba leki są skuteczne w podobnym stopniu,
    Więcej

  • Ukaszenieeeeee

    Witam , mam taki problem .. kilka dni temu idac sobie polna droga ukasil mnie jakis owad niestety nie wiem co to bylo, zaszczypalo mnie troche wiec uznalam ze to nic takiego i zaraz zniknie , niestety nie zniklo poniewaz " rana " jak to mozna nazwac znacznie sie powiekszyla mniej wiecej do… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Bożena Mamcarz

    Udać się do lekarza, bo prawdopodobnie zmiana na nodze wymaga smarowania lekami na receptę.Tymczasem można kupić bez recepty np Aleric, Clatrę, Allertec i przyjmować po 1 tabl dz.

  • Figówkowy problem

    Dzień dobry.
    Wykonuje Pan zabiegi usunięcia "figówki" z policzka? Oczywiście po właściwej Pańskiej diagnozie. Po konsultacji prawie rok temu u innego specjalisty z WRO i stosowaniu maści z antybiotykiem nie ma poprawy. Zależy mi na pozbyciu się tego problemu.
    Jeżeli nie łamie… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Sebastian Matwiejczyk

    Witam.
    Nie jestem ocenić niczego bez obejrzenia zmian.
    Cennik znajdzie Pan na mojej stronie.
    Pozdrawiam

  • tradzik w ciazy

    Witam jestem w ciąży i mam problem z tradzikiem. Nie używam żadnych kosmetyków na trądzik ponieważ nie mam pewności czy mogę coś stosować. Postać mojego trądziku to ropne lub przepełnione krwią guzki, które pozostawiają blizny - moja twarz cała jest w czerwonych bliznach :(. Potrzebuję pomocy czy mogę… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Bożena Mamcarz

    Myślę, że może Pani stosować wszystkie kosmetyki do cery trądzikowej kupowane w aptece np z Avene, czy La Roche Posay.

  • Witam,
    jakiś czas temu w skutek nadepnięcia na paluch u stopy paznokieć zaczął robić się żółty i gruby. Czekałam bardzo długo myśląc, że odrośnie, ale od tamtego czasu przestał rosnąć dlatego nie ma szans na odrośnięcie, a zmiana na nim robi się coraz brzydsza. Proszę o informacje, czy to coś… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Jolanta Mroczyńska

    Dzień dobry,
    zapewne Pani wiadomo, że paznokcie stóp rosną bardzo wolno, więc trzeba wykazać się cierpliwością. Niestety bez obejrzenia zmian przez dermatologa porada właściwa nie jest możliwa.