Tutaj jesteś: 
Strona Główna
Terapeuta Elzbieta Uczciwek

Terapeuta Elzbieta Uczciwek

Nic nie znaleziono dla zapytania "Terapeuta Elzbieta Uczciwek"

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Pytania pacjentów

  • Czy cierpię na obsesję?

    Ostatnio coraz rzadziej wychodzę z domu, ponieważ ciągle myślę, że ktoś mnie śledzi. Zaczęło się to jakieś pół roku temu, kiedy to została napadnięta moja siostra. Nie myślałam wcześniej, że to coś poważnego, ale ja już naprawdę nie potrafię normalnie funkcjonować. Nawet w domu sprawdzam, czy nikogo… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Adrian Kostulski

    Zdecydowanie takie objawy moga byc wskazaniem do wizyty u psychiatry.

  • Kilka miesięcy temu rozstałam się z moim facetem. Zakończyłam z nim znajomość i wyprowadziłam się od niego. Niestety źle to odczułam. Cały czas próbuje dojść do siebie, lecz nie mogę. Przyjaciółka mówi, że wpadłam w depresje. Też tak uważam, bo trochę o tym poczytałam i wszystko się zgadza. Zwracam się… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Joanna Sawicz-Kociubińska

    Witam,
    Dobrze, że Pani pyta, bo jest to jednocześnie mam wrażenie troska o samą siebie.
    Depresja to taki stan człowieka, który odnosi się do wszystkich sfer, zarówno na poziomie ciała, jak… Więcej

  • Dzień dobry.Mam problem z synem (17 -letnim.
    Chodzi o absolutny brak motywacji uczęszczania do szkoły.
    czy można się zgłosić z tymże problemem do Pani...?

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Joanna Smirnow

    Dzień dobry.Mam codzienny kontakt z młodzieżą, współpracuję z nastolatkami. Jestem przekonana, że należałoby znaleźć źródło tego braku motywacji i wesprzeć Syna. Serdecznie zapraszam.

  • Witam serdecznie, z końcem sierpnia zakończyłam przyjmowanie leku Paroxinor chciałabym się dowiedzieć po jakim czasie bezpiecznie jest rozpocząć starania o dziecko. Pozdrawiam

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Justyna Wysieńska

    Lek utrzymuje się we krwi przez kilka dni po odstawieniu. Po tym czasie można bezpiecznie rozpocząć starania o dziecko.

  • Problem emocjonalny

    Mam duży problem .... Bardzo często wpadam w stany ostrej agresji bez powodu wystarczy ze ktos cos zle zrobi... Bardzo często mam natłok złych wspomnien i przez to mysli nawet gdy jestem szczesliwa to wszystko niszczy nie wiem jak sobie z tym poradzic nawet jak sie wygadam komys ze zlych wspomnien to… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Mówi Pani o złych wspomnieniach i związanej z nimi agresji. Z czym lub z kim są one związane? Dobrze byłoby gdyby skonsultowała się Pani z psychologiem.