Tutaj jesteś: 
Strona Główna
Psychiatra Tyniec Maly Dzieciecy Flisiak

Psychiatra tyniec maly dzieciecy flisiak

Nic nie znaleziono dla zapytania "psychiatra tyniec maly dzieciecy flisiak"

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Pytania pacjentów

  • Mama jest na emeryturze. Od ok. dwóch lat sukcesywnie co kilka miesiący "zaczyna chorować". Mówi , że boli ją po kolei wszystko, począwszy od głowy , potem nogi, to znów w boku. Innym razem "ma suchośc w ustach" itp... W tym samym czasie przestaje jeść, albo je niewiele mówiąć i myśląc,… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Krystyn Czerniejewski

    Na tak postawione pytanie odpowiedź jest twierdząca! Często przejście na emeryturę powoduje występowanie licznych objawów somatycznych. Po wielu latach pracy i czasu wyznaczanego przez obowiązki zawodowe… Więcej

  • Mój 22 letni syn od ponad 7 lat jest uzależniony od substancji psychoaktywnych - ostatnio dopalaczy. Obawiam się , że oprócz uzależnienia mogła uaktywnić się choroba psychiczna. Czy mogę liczyć na pełną diagnozę w tym zakresie , łącznie z testami osobowości i zaburzeniami w tym zakresie .

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Dariusz Janiak

    Przyjmowanie substancji psychoaktywnych często powoduje współwystępowanie znacznie nasilonych zaburzeń nastroju, objawy zespołu paranoidalnego lub inne zaburzenia. Koniecznie należy skonsultować syna u… Więcej

  • Czy ja już potrzebuje wizyty u specjalisty? Wolne od pracy a ja nawet sie ubrałam jedyne co mi sie chce to płakać. Zawsze przechodziło szybciej, jedyne co zmusza mnie do wyjścia z domu to praca.

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Dariusz Janiak

    Relacjonuje Pani objawy wskazujące na możliwość depresji. Takie stany można leczyć. Proponuje konsultację. Pozdrawiam.

  • Duszenie w nocy

    Dzień dobry. Proszę o pomoc lub nakierowanie co może być przyczyną moich dolegliwości. Mianowicie mam 24 lata. Jestem kobietą. Nie choruje na żadne przewlekłe choroby . Jedynie co mam zniesioną lordoze szyjna oraz splycona kifoze piersiową. Mój problem polega na tym że w nocy miewam atak duszenia się.… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Po pierwsze odpowiednia poduszka ze względu na zmiany w kręgosłupie
    a następnie wskazana wizyta u lekarza i szukanie innych przyczyn,Np.
    kardiologicznych, wskazane też wykonanie ECHO serca,… Więcej

  • Dzień dobry.

    Czy możliwe jest aby cynk, żelazo zostały w organiźmie po wielu miesiącach od suplementacji ?

    Moje objawy to ucisk w klatce piersiowej, zaparcia i bardzo silne rozdrażnienie. Ucisk w okolicach szyi, głowy, żuchwy. Te objawy nasiliły się dwukrotnie po paru miesiącach… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Ewa Koźmińska-Badr

    Dzień dobry, nie nie jest to możliwe o ile suplementacja odbywała się według zaleconych dawek.
    Wymienione objawy mogą dotyczyć wielu innych chorób, w tym zaburzeń hormonalnych, które trzeba dalej… Więcej