Tutaj jesteś: 
Strona Główna
Psychiatra Ewa Murak Kozanecka Opinie

Psychiatra ewa murak kozanecka opinie

  • Ewa Murak - Kozanecka - psychiatra

    Ewa Murak - Kozanecka

    psychiatra

    • Aleksandrowska 159, Łódź

      Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi SZPITAL IM. J. BABIŃSKIEGO

  • Ewa Dereszak-Kozanecka - psychiatra

    Ewa Dereszak-Kozanecka

    psychiatra

    • Urzędnicza 55/7, Kraków

      Prywatny Gabinet Psychiatryczny lek. med. Ewa Dereszak-Kozanecka Specjalista Psychiatra

    Wyciągnęła mnie w krótkim czasie z depresji, można powiedzieć anioł na ziemi. Przywróciła uśmiech i ...

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Pytania pacjentów

  • witam, od około 6 miesięcy przyjmuję sertralinę, aktualnie 150mg dziennie, przez cały ten czas nie piłam zupełnie alkoholu, czy mogę zacząć w końcu go pić? choćby w małych ilościach?

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Renata Palmowska

    Witam. Przyjmowanie sertraliny jako jednego z niewielu leków przeciwdepresyjnych nie jest bezwzględnym przeciwwskazaniem do wypicia alkoholu. Oczywiście mam na myśli symboliczne ilości (lampka wina, piwo),… Więcej

  • Witam, od jakiegoś czasu zamieszkuje dość głośną dzielnice na terenie Torunia, gdy jest dzień odgłosy, muzyka, rozmowy nie przeszkadzają mi w ogóle, w nocy zaś wieczorem koło godziny 21:00 jeśli usłyszę, ze ktoś głośniej rozmawia, lub puści nawet cichutko muzykę ogarnia mnie taka nerwowość, że nie potrafię… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Renata Palmowska

    Witam Pana. Objawy, które Pan przejawia mogą być reakcją na przewlekły stres jakim jest niewątpliwe życie w hałaśliwym otoczeniu. Mogą być także tzw. objawem - delegatem innych problemów, które Pan obronnie… Więcej

  • Witam, jakiś czas temu zrobiłem sobie badania krwii i moczu. Jednak przed pobraniem ok 2h wypilem kawę z cukrem. W moczu wszystko okej, jak i w mofrlogii jednak cholesterol całkowity 277 (190) trójglicerydy 207 (150) LDL 166 (115) ALT 134 (41) AST 79 (40) czy takie wyniki mogą być spowodowane ta kawa,… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Magdalena Wiórek

    To nie tylko wynik wypicia kawy. Proponuję powtórzyć wynik dla pewności.Może to już początek zmian miażdżycowych.

  • Mama jest na emeryturze. Od ok. dwóch lat sukcesywnie co kilka miesiący "zaczyna chorować". Mówi , że boli ją po kolei wszystko, począwszy od głowy , potem nogi, to znów w boku. Innym razem "ma suchośc w ustach" itp... W tym samym czasie przestaje jeść, albo je niewiele mówiąć i myśląc,… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Krystyn Czerniejewski

    Na tak postawione pytanie odpowiedź jest twierdząca! Często przejście na emeryturę powoduje występowanie licznych objawów somatycznych. Po wielu latach pracy i czasu wyznaczanego przez obowiązki zawodowe… Więcej

  • Mój 22 letni syn od ponad 7 lat jest uzależniony od substancji psychoaktywnych - ostatnio dopalaczy. Obawiam się , że oprócz uzależnienia mogła uaktywnić się choroba psychiczna. Czy mogę liczyć na pełną diagnozę w tym zakresie , łącznie z testami osobowości i zaburzeniami w tym zakresie .

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Dariusz Janiak

    Przyjmowanie substancji psychoaktywnych często powoduje współwystępowanie znacznie nasilonych zaburzeń nastroju, objawy zespołu paranoidalnego lub inne zaburzenia. Koniecznie należy skonsultować syna u… Więcej