Tutaj jesteś: 
Strona Główna
Ginekolog Pultusk Wysokie Mazowieckie Kasztelan Gabinet Lucjan Prywatny

Ginekolog pultusk wysokie mazowieckie kasztelan gabinet lucjan prywatny

  • Andrzej Nowicki - ginekolog

    Andrzej Nowicki

    ginekolog

    • Witosa 2, Pułtusk

      Szpital w Makowie Mazowieckim

    Bardzo polecam doktora Nowickiego to najlepszy specjalista! Jako JEDYNY trafnie zdiagnozował moja do...
  • Bogumiła Miłkowska-Płotczyk - ginekolog

    Bogumiła Miłkowska-Płotczyk

    ginekolog

    • Broniewskiego 1, Wysokie Mazowieckie

      Specjalistyczna Praktyka Lekarska Gabinet Ginekologiczny

    Witam chyba panie ktore pisza obelgi pod nazwiskiem tej pani doktor robia to specjalnie... dlaczego ...
  • Adam Bogusławski - ginekolog

    Adam Bogusławski

    ginekolog

    • Sowińskiego 57, Wyszków

      Zdrowie w Wyszkowie

    Pan dr Bogusławski uratował życie naszej Córci. To On (wezwany na konsultację w szpitalu) zadecydowa...
  • Janusz Kołodziej - ginekolog

    Janusz Kołodziej

    ginekolog

    • Piotra Skargi 11/13/7, Pułtusk

      Gabinet Ginekologiczny

    Miły, cierpliwy, doświadczony, jest moim lekarzem od pięciu lat, prowadził moje dwie ciąże, ponadto ...
  • Lucjan Zieleźnik - ginekolog

    Lucjan Zieleźnik

    ginekolog

    • Dobiegniew

      Gabinet lekarski

  • Zdzisław Domagalski - ginekolog

    Zdzisław Domagalski

    ginekolog

    • Piotra skargi 23/29, Pułtusk

      Centrum Medyczne Gajda-Med

Nie znalazłeś profilu lekarza?
Utwórz go teraz

Pytania pacjentów

  • Witam. Opiszę swój przypadek: od kilku miesięcy staramy się o dziecko, do tej pory bezskutecznie. Cykle mam dość regularne (25-29 dni), faza lutealna ok 13 dni, z czego 2 dni przed miesiączką występują plamienia (czasem jest to np 4 dni przed, 2 dni przerwy, plamienie i dopiero okres). W drugiej połowie… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Magdalena Grochecka

    witam,
    tak, ,jak najbardziej.

  • Tabletki hormonalne

    Witam od jakiegoś czasu biorę Pabi-dexamethason dokładnie 3 tydzień dziwnie się czuję. Jak bym się czegoś bała. Gdy wychodzę z domu jest gorzej denerwuje się bez powodu i czasami mdleje. Prędzej zaczęłam brać visanne Pabi-dexamethason miałam przepisany później. Czy mogę odstawić ten lek wizytę mam u… Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Artur Mazur

    odpowiedziałem wczoraj pzdr artur mazur kalisz

  • Plastry antykoncepcyjne Evra

    Witam
    od 3 miesięcy używam plastry antykoncepcyjne Evra. Ogólnie bardzo dobrze się po nich czuje.Brak skutków ubocznych innych.Czy może po nich obniżyć się libido?

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Jarosław Jacek Maj

    Witam. Każda antykoncepcją hormonalną ogólnie działająca może obniżyć libido. Pozdrawiam.

  • Problemy z erekcją

    Mam 66 lat i od pół roku pojawiły się problemy z erekcją.
    Czy pan doktor zajmie się moim problemem?

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Cezary Szymański

    Szanowny Panie,
    Spróbujemy.
    Z wyrazami szacunku,
    CS

  • Starania o dziecko

    Witam serdecznie, będę ogromnie zobowiązana za informacje. Z początkiem września ( 2go września) przestałam przyjmowanie leku Paroxinor. W dniu 19tym września rozpoczęłam miesiączkę I chciałabym sie dowiedzieć po jakim czasie do przestania przyjmowania leku Paroxinor mogę rozpocząć starania o ciążę.Więcej

    ODPOWIEDŹ LEKARZA:

    Magdalena Grochecka

    Witam,
    skonsultowałam się z lekarzem psychiatrą. Lek, który pani przyjmowała, to paroxetyna o bardzo krótkim okresie półtrwania ( 24h), więc spokojnie może Pani starać się o ciążę już w tym cyklu.Więcej